مدیرحوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری خبر داد:
حجت الاسلام سید محمد احمدی گفت: طلاب همکاری خوبی را با آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی از جمله اقامه نماز جماعت و بیان احکام دارند.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۱۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر حوزه های علمیه استان، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبلارک فجر به همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: دیدار دانش آموزان با علمای حوزه های علمیه، شرکت دانش آموزان در جشن ها و برنامه های حوزه، سرکشی نماینده ولی فقیه در استان، امامان جماعت و مدیران حوزه های علمیه از مدارس استان، توانمندسازی طلاب در راستای فعالیت در آموزش و پرورش و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی در استان از جمله  این همکاری ها است.

حجت الاسلام سیدمحمداحمدی، به حضور طلاب در مدارس  تأکیدکرد و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمنان اسلام حضور طلاب در مدارس نقش مهمی در بصیرت افرایی دانش آموزان و نسل جوان جامعه دارند.

وی به نحوه ادامه همکاری مستمر طلاب درآموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: اگر آموزش وپرورش توانمندی های این طلاب را احراز کرد در اولویت استخدام خود قرار دهد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: ایجاد دفتری برای کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، سهمیه گذاری برای مناطقی که فاقد حوزه علیمه هستند، زمینه سازی برای حضور معلمان و دانش آموزان علاقه مند در حوزه ها، بررسی اجرایی کردن مصوبات دبیرخانه ستاد و استفاده از ظرفیت دستگاه های استان از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

وی افزود: اهمیت دادن به نقش حوزه های علمیه خواهران، تسهیل حضور طلاب در مدارس، استفاده از کلاس های خالی مدارس، در اولویت قرار دادن بحث های فرهنگی و پرورشی دبیرستان ها، استفاده از ظرفیت مساجد استان و ارائه اطلاعات به روز توسط طلاب در مدارس از شاخص ترین مشکلات ارائه شده توسط اعضای این ستاد بود.

ارسال نظرات