مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:
در استان 40 جایگاه CNG وجود دارد شامل 16 جایگاه 2 منظوره و 24 جایگاه تک منظوره که این میزان جایگاه دارای 242 نازل با مجموع ظرفیت کمپرسور 49628 متر مکعب می باشند.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۷۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از استانداردسازی کلیه جایگاههای CNG از سوی شرکت بازرسی ISQL خبر داد و گفت: همچنین  بازدید ادواری شرکت بازرسی کننده از سوی سازمان ملی استاندارد (بازدید مرحله دوم ) از کلیه جایگاههای منطقه در سال جاری انجام پذیرفته است.

محمود آقا محمدیان  در ادامه ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای استان در خصوص تشکیل دوره ها آموزش اپراتورهای جایگاههای CNG افزود: دو دوره آموزشی اپراتور های جایگاههای CNG در سطح منطقه برگزار شده است و در این خصوص تجهیزات با ظرفیت 250 متر مکعب برساعت به سازمان فنی و حرفه ای استان در راستای اجرای برنامه های آموزش اپراتورهای جایگاههای CNG تحویل گردیده است.

وی با اشاره به تشکیل یک دوره آموزشی تکنسین فنی جایگاههای CNG در سطح منطقه و نیز دوره آموزشی با عنوان آشنایی با استانداردهای بهره برداری از جایگاههای CNG با همکاری اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اظهارداشت: هماهنگی های لازم با شرکت گاز استان جهت اجرای طرح مانیتورینگ ایستگاه های گاز در جایگاههای CNG و انتخاب منطقه به عنوان پایلوت در جهت اجرایی نمودن پروژه مذکور در سطح کشور در حال انجام  می باشد.

محمود آقا محمدیان همچنین به میزان مصرف CNG در 10 ماهه استان اشاره داشت و افزود: میزان مصرف 10 ماهه سالجاری 123 میلیون و 577 هزار  مترمکعب و مدت مشابه سال قبل 122 میلیون و 760 هزار  متر مکعب بوده که این میزان مصرف حاکی از یک رشد در حدودا" یک درصدی در مصرف 10ماهه استان بوده است .

مدیر منطقه در انتها تصریح کرد: در استان 40 جایگاه CNG   وجود دارد شامل 16 جایگاه 2 منظوره و 24 جایگاه تک منظوره که این میزان جایگاه دارای 242 نازل با مجموع ظرفیت کمپرسور 49628 متر مکعب می باشند .

مدیر منطقه در انتها نیز به انعقاد قرارداد تعمیرات و نگهداشت کلیه جایگاههای CNG استان با شرکتهای مجاز تعمیرات و نگهداشت در جهت استاندارد سازی و رفع خرابی های احتمالی و جلوگیری از توقف عملیاتی سوخت رسانی در جایگاهها اشاره داشت.

 

 

 

ارسال نظرات