فرمانده سپاه مرند در جمع خبرنگاران از برگزاری 195 برنامه در سطح شهرستان با محوریت 57 برنامه شهرستانی در مرند همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۶۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده گفت: اتفاقاتی که اخیرا در کشور ما با همکاری استکبار، برخی کشورهای عربی و منافقین کوردل رخ داد با بصیرت ملت ایران به شکست آن ها انجامید ولی نباید فراموش کرد که  مردم مشکلاتی دارند و باید این مشکلات رفع شود.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی و سازمان ها و مسئولان دولتی عنوان و بیان کرد: همه باید با همدلی و  وحدت یکپارچه در جهت حفظ دستاورده های انقلاب و و تبیین انا در بین آحاد مردم و  رفع مشکلات مردم باید تلاش کنیم تا دین خود نسبت نظام و انقلاب ادا کنیم.

قهرمانزاده در ادامه نشست به تشریح برنامه اجرایی این سپاه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های بصیرت و روشنگری، یادواره های شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی، افتتاح چندین خانه محروم، دیدار یا خانواده شهدا، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری کرسی های ازاد اندیشی و در نهایت شرکت پرشور مردم انقلابی مرند را در راهپیمایی یوم الله 22  را از جمله برنامه های اجرایی این سپاه برشمرد.

195 برنامه متنوع همزمان با دهه فجر در مرند برگزار می شود

وی در پایان تاکید کرد: عملکرد موفق انقلاب اسلامی ما، مدیون رهبری دینی، داهیانه و همراهی مردم  در تمامی صحنه ها است که باید در جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برای همگان تبیین شود.

ارسال نظرات