خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه چه در دوران انقلاب و چه بعد از انقلاب همچنان ملت ما موفق هستند و این موفقیت ادامه دارد، گفت: همه این موفقیت‌ها مرهون هوشیاری و صبر انقلابی و حضور دائمی مردم در صحنه‌های مختلف است.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

موفقیت‌های ایران مرهون هوشیاری و حضور دائمی مردم در صحنه‌هاستسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به دوران ذلت بار طاغوت اظهار داشت: در آن زمان مردم انقلابی ما توسط شکنجه‌گران ساواک که آموزش دیده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بودند مورد آزار قرار می گرفتند و مردم ما همه این سختی‌ها و مشقات را به جان خریدند تا انقلاب اسلامی به ثمر برسد.

وی با بیان اینکه دهه فجر مظهر شکوه، وفاداری و فداکاری این ملت است، افزود: ما باید قدردان این فداکاری باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: مردم ما قبل از انقلاب اسلامی از جانب استکبار جهانی تحقیر می‌شدند و استکبار حکومت دست نشانده خود را در کشور سرکار آورده بود تا به منافع خود برسد.

وی با اشاره به ظلم طاغوت اظهار داشت: اقداماتی که نیروها و مستشاران آمریکایی در این کشور انجام می‌دادند از جمله حق توحشی که می‌گرفتند و ظلم‌هایی که می‌کردند منابع ملی ما را به تاراج و غارت می‌بردند.

ابراهیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی در کشور ما بود و در اصل ارزش‌ها در این کشور حاکم شد؛ شاید ما 100 درصد به آن اهدافی که انقلاب دارد، نرسیدیم که هدف اصلی انقلاب ما ایجاد تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور است اما ارزش‌های اسلامی و معنوی در کشور ما حاکم شد.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما در دنیا عزت پیدا کردند و امروز بر این عزت و آبرویی که کشور ما در دنیا دارد بسیاری غبطه می خورند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: دشمنان مخالف این عزت و سربلندی هستند و هر روز یک دسیسه و دشمنی جدیدی را علیه کشور ما انجام می دهند که نشان می دهد از این موضوع ناراحت هستند.

*اجرای 110 عنوان برنامه طی دهه فجر در ملایر

وی با اشاره به اینکه چه در دوران انقلاب و چه بعد از انقلاب همچنان ملت ما موفق هستند و این موفقیت ادامه دارد، گفت: همه این موفقیت‌ها مرهون هوشیاری و صبر انقلابی و حضور دائمی مردم در صحنه‌های مختلف است.

ابراهیمی عنوان کرد: در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در صحنه های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و هرجا که مردم در صحنه بودند دشمن با شکست مواجه شده است و پوزه استکبار به خاک مالیده شده است.

وی افزود: این کشور متعلق به ملت است و مردم نیز با همه وجود از استقلال و عزت کشور خود دفاع می کنند و ما در همین ناآرامی های اخیر نیز حضور مردم را شاهد بودیم که دشمنان را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در ایام الله دهه فجر گفت: در مجموع 110 برنامه در شهرستان و در حوزه های بسیج خواهر و برادر انجام می شود که شامل فضاسازی سطح شهرستان، رژه موتوسواران، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و برگزاری روز ملی شهرستان در 21بهمن ماه و... را خواهیم داشت.

وی افزود: سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا،ارسال پیامک‌های در خصوص دهه فجر، اجرای مسابقات ورزشی، اعزام راهیان نور دانش آموزی، جشن انقلاب، نشست های بصیرتی، اهداء پرچم مقدس جمهوری اسلامی به کسبه و بازاریان، صبحگاه مشترک انقلاب در مدارس، دیدار با علما، میقات صالحین، اردوی زیارتی قم و افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

ابراهیمی با اشاره به طرح‌های بسیج سازندگی گفت: نهر آب اسلامشهر آق گل که با همکاری بسیج سازندگی اجرا شده است، محوطه‌سازی گلزار شهدای گمنام، افتتاح منزل مسکونی برای افراد بی بضاعت با همکاری خیرین، ارائه خدمات پزشکی رایگان و برگزاری نشست‌هایی در مورد آسیب‌های اجتماعی و «نهضت ما زنده ایم» توسط حوزه های خواهران از جمله این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: تجلیل از نخبگان واحد های مقاومت و برگزاری یادواره های شهدا نیز جزو برنامه‌های محوری است که توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج به تناسب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات