استاندار زنجان:

لزوم تلاش کمیته امداد در حوزه نخبه پروری بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت

تلاش کمیته امداد در حوزه نخبه پروری در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد نیز با پیگیری مستمر باید دنبال شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۳۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان بازدید از یادمان شهدای شاخص استان زنجان در کمیته امداد این استان بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: زمینه سازی برای ادامه تحصیل نیازمندان و دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد یکی از فعالیت های زیبا و ماندگار این نهاد است که موجب شکوفایی استعداد های دانش آموزان و دانشجویان نیازمند می شود.

اسدا... درویش امیری با اشاره به اینکه خدمت صادقانه و عزتمندانه به نیازمندان همان راه شهدا در حوزه ایثارگری است، افزود: مردم ایران همواره در همه ادوار انقلاب اسلامی ثابت کرده اند در پشتیبانی از نظام با جان و دل آماده ایثارگری هستند و با تقدیم جان و مال خود از این انقلاب پاسداری کرده و می کنند.

وی با بیان اینکه مردم همواره بر مسئولان منت دارند، اظهار داشت: تلاش ما در همه بخش ها در استان زنجان زمینه سازی برای ارائه خدمات ماندگار و اثر بخش به مردم باید باشد.

درویش امیری زمینه سازی برای ادامه تحصیل نیازمندان و دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد را یکی از فعالیت های زیبا و ماندگار این نهاد اعلام و تصریح کرد: تلاش کمیته امداد در حوزه نخبه پروری در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد نیز با پیگیری مستمر باید دنبال شود تا زمینه شکوفایی استعداد های بالقوه این گروه از جامعه هدف این نهاد فراهم شود.

 

 

ارسال نظرات