خبرهای داغ:
با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه؛

برگزاری جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری در سنقر

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۳۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

 

 

یاور محمدی در این جلسه اظهار داشت : تسهیلات اعطایی برای طرح های خارج از مناطق شهری و در محدوده روستاها از 500 میلیون تا 150 میلیارد ریال با نرخ بهره 6 درصد و برای طرح های اشتغال فراگیر در محدوده شهری با نرخ بهره 18 درصد که با احتساب پرداخت یارانه، نرخ بهره تمام شده آن 9 درصد می باشد.

 

 

وی همچنین بهره گیری از تسهیلات مشاغل خانگی از 50 تا 200 میلیون ریال با بهره 4 درصد را از دیگر ظرفیتهای اشتغالزایی در شهرستان ذکر کرد.

 

 

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تا کنون تعداد 58 طرح  در این طرح با اعتبار حدود 77 میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی 135 نفر به کمیته فنی اشتغال استان معرفی شده که تا کنون بین 6 تا 7 درصد آن پیش پذیرش شده است.

 

 

محمدی از ایجاد اشتغال بیشتر از تعداد تعهد شده در سالجاری توسط دستگاههای اجرایی سنقرو کلیایی خبر داد و گفت:تعداد اشتغال تعهد شده 1303 نفر بوده که تا کنون برای 1692 نفرتوسط دستگاهها اشتغال ایجاد شده و در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

 

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هم با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید در پرداخت تسهیلات فقط جذب تسهیلات نیست بلکه بایستی خروجی آن ایجاد اشتغال باشد گفت: در برنامه اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و مشاغل خانگی بیش از 2 هزارمیلیارد ریال سهم استان است که اطلاع رسانی توسط دستگاههای مختلف در مناطق شهری و روستایی در خصوص مزایای استفاده از این طرح ضروری می باشد.

 

 

یاوری فعالیت کمیته مهارت با محوریت سازمان فنی و حرفه ای در راستای مهارت آموزی در بین روستائیان را مورد تاکید قرار داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار