همزمان با گرامیداشت دهه فجر؛

تدارک بیش از 15 هزار دقیقه ویژه برنامه در صداوسیمای مرکز زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال بمناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است .
کد خبر: ۸۹۸۱۵۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین ویژه برنامه سیما برای دهه فجر «طلوع چهل» نام دارد که در 13 شب به صورت زنده و هر شب با حضور کارکنان و خانواده های یکی از ادارات استان برگزار خواهد شد و شامل آیتمهای متنوعی می باشد .

دیگر ویژه برنامه سیما فجر انقلاب در شهرستانها می باشد که در قالب 8 برنامه به شهرستانهای استان سفر کرده و با حضور مسئولین و مردم شریف شهرستانهای استانها به بیان خدمات و دستاوردهای اتنقلاب اسلامی خواهد پرداخت .

شبکه اشراق علاوه بر این، برنامه ها و مستندهای مختلفی نیز تدارک دیده است که از آن جمله می توان به  10 برنامه 30 دقیقه ای با عنوان «واژه های انقلاب»  با موضوع مشاعره با اشعار انقلابی ، مستند «دستاورد »  در 10 قسمت 25 دقیقه ای با موضوع بیان توسعه ، پیشرفت و دستاورد های انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی، مستند 40 دقیقه ای نگاه با موضوع پرداخت به دستاوردهای علمی انقلاب ،مستند 40 دقیقه ای سید عشق با موضوع  زندگینامه آیت الله موسوی زنجانی از مبارزین فقید دوران انقلاب ، مستند 52 دقیقه ای زمستان سبز با موضوع بررسی حوادث قبل از انقلاب در زنجان  و فیلم داستانی کوتاه 45دقیقه ای  با عنوان گنجینه در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت اشاره نمود .

معاونت سیما همچنین سایر برنامه های روتین خود را نیز با حال و هوای این ایام مبارک پخش خواهد کرد .

معاونت صدای مرکز نیز با برنامه های پرباری به استقبال دهه مبارک فجر خواهد رفت .ویژه برنامه «رادیو انقلاب» با موضوع پوشش جشنهای برگزار شده در شهرستانهای استان در  8 ویژه برنامه 60دقیقه ای ، 10 برنامه 75 دقیقه ای با عنوان «انقلاب حماسه سی» ، 10 نمایش 30 دقیقه ای و 2 مستند 30 دقیقه ای با عنوان «وقایع انقلاب» ، ویژه برنامه دستاورد با حضور مسئولین استانی جهت بررسی برکات و پیشرفتهای صورت گرفته در استان پس از انقلاب در 10 برنامه 30 دقیقه ای ، ویژه برنامه هایی است که در رادیوی استانی برای این ایام تدارک دیده شده است .

طبق هماهنگی های صورت گرفته یک اجرای مشترک با رادیو سراسری انقلاب نیز در برنامه های رادیو گنجانده شده که با حضور استاندار زنجان ، دستاوردهای انقلاب در استان به سمع مخاطبان این رادیو در سراسر کشور رسانده خواهد شد . همچنین دو اجرای مشترک نیز با مرکز اردبیل در برنامه انقلاب حماسه سی پیش بینی شده است .

علاوه بر این در برنامه های سلام زنجان و کندیمیز رادیو نیز به صورت ویژه به این ایام پرداخت خواهد شد .

 سایر برنامه های روتین رادیوی استانی نیز هر کدام به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت خواهند کرد . 

معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونت تولیدی امسال برنامه ریزی مدونی برای دهه فجر انجام داده است .

مهمترین برنامه معاونت خبر برای این دهه «گام چهل» نام دارد که با حضور مسئولین و مدیران دستگاههای مختلف اجرایی به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف پرداخت خواهد کرد . خبر همچنین در بخش خبری 23 سیما و همچنین 16 رادیو به بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف استان از زبان فرمانداران شهرستانها پرداخت خواهد کرد .

پوشش رخدادها ، افتتاح ها و مراسمات مختلف در سطح استان در این دهه از دیگر برنامه های خبر خواهد بود .

لازم به ذکر است امسال در دهه فجر بیش از 1500 دقیقه در شبکه استانی به مسئولین دستگاههای اجرایی و مدیران استان و شهرستانها اختصاص داده شده تا به بیان دستاوردها ، پیشرفت ها و توسعه استان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بپردازند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار