بیست و دومین دوره مسابقات بدمینتون با حضور ۱۴کشور خارج در در سالن مادر و کودکان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۹۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع میزبانی مسابقات بین المالکی بدمینتون دهه فجر گفت: بیست و دومین دوره مسابقات بدمینتون بمدت 3 روز از ۱۶ تا ۱۹بهمن در زنجان برگزار خواهد شد.

مهندس علی خلیلی با اشاره به اینکه تیم ها از ۱۵ بهمن در زنجان حضور پیدا می کنند افزود: بیست و دومین دوره مسابقات بدمینتون با حضور ۱۴کشور خارجی در سالن مادر و کودکان زنجان برگزار می شود.   

وی با اشاره به اینکه کمیته برگزاری مسابقات بدمینتون در جهت  فرهنگ سازی مسابقات و استفاده از تمام پتانسیل های استان تشکیل شد، اظهار داشت: با بهتر برگزار شدن این مسابقات تلاش می کنیم استان زنجان میزبان مسابقه های بزرگ  دیگر را فراهم سازد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: بیست و دومین دوره مسابقات بدمینتون با حضور کشور های آلمان، هندوستان، پرتقال، مالزی، سوریه، میانمار، استرالیا، مکزیک، اردن، اندولزی،ویتنام، ترکیه و جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

مهندس خلیلی با اشاره به اینکه بدمینتون یکی از رشته های اولویت دار در زنجان می باشد، گفت: با میزبانی زنجان از مسابقات بدمینتون، این رشته در استان گسترش یافته ودر استعداد یابی می تواند نقش داشته باشند.

وی با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات مسابقات بدمینتون، افزود:  جایزه بیست و دومین دوره مسابقات بدمینتون ۹۲ میلیون تومان بود که  از استان پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه های  دهه فجر تصریح کرد:  همزمان با گرامیداشت دهه فجر۲۰۰  مورد مسابقات فرهنگی ورزشی در استان زنجان برگزار خواهد شد.

مهندس خلیلی افزود: مسابقات کشوری درزنجان،همایش پیاده روی ،ورزش های همگانی در سطح استان، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزارشهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان تمامی ورزشکاران را دعوت به حضور در راهپیمایی 22بهمن کرد.

 

ارسال نظرات