انوشیروان محسنی بند پی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای از سید علی آقازاده استاندار مرکزی به جهت همکاری موثر در دستیابی به اهداف متعالی شورای ساماندهی سالمندان استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۶۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، انوشیروان محسنی بند پی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای از سید علی آقازاده استاندار مرکزی به جهت همکاری موثر در دستیابی به اهداف متعالی شورای ساماندهی سالمندان استان تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام خطاب به استاندار مرکزی آمده است:

دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال اندیشمندان، مدیران کلیه نهادها و دستگاه های ذی ربط و دخیل در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است و حضور مدیران مجرب و خوش‌فکر و خیراندیش همچون جنابعالی می‌تواند پیام خوبی برای تقویت و ارتقاء همکاری‌های فی ما بین در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آحاد جامعه و شکوفایی همه جانبه نظام رفاه و عدالت اجتماعی باشد. لذا ضمن تقدیر از حسن نیت، همراهی و همدلی موثر و همیشگی حضرتعالی، به ویژه در دستیابی به اهداف متعالی شورای ساماندهی سالمندان استان و آرزوی تداوم این همکاری؛ توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان مسالت می نمایم.

ارسال نظرات