مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی

امدادرسانی به یک هزار و 217 تن در برف و کولاک استان مرکزی

محمدی از خدمات‌رسانی به یک هزار و 217نفر از در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۴۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر محمد محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی گفت: بیش از 120 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی در قالب 35 تیم عملیاتی شامل گشت های سیار، نیروهای مستقر در پایگاه های امداد و نجات بین شهری، تیم های پشتیبانی مستقر در شعب جمعیت به در راه ماندگان برف و کولاک امدادرسانی کردند.

وی افزود: این تیم ها در محور های ساوه تهران، ساوه بویین زهرا، تفرش سلفچگان، استقرار یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون به یک هزار و 217 نفر از در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در محورهای استان با توزیع اقلام مورد نیاز امدادرسانی شده است.

محمدی ادامه داد : اقلام غذایی و زیستی توزیع شده شامل 536 تخته پتو، 1068 قوطی انواع کنسرجات، 574 بطری آب معدنی، 1067 قرص نان، 108 کیلو خرما، 200 بسته بیسکویت بوده است.

وی اظهار کرد: در طی وقوع برف و کولاک بیش از 400 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان رهاسازی شده است.

محمدی اظهار داشت : جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچون سایر دستگاه های خدمت رسان از ساعت اولیه آغاز برف و کولاک در محورهای مواصلاتی مستقر شده و به مسافرین در راه مانده امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: کلیه پایگاه ها، شعب و گشت های سیار در سراسر استان آمادگی کامل جهت امدادرسانی به مسافرین گرامی را دارند و نجاتگران در 12 پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب جمعیت به ‌صورت شبانه روزی آماده باش کامل هستند. همچنین شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار