خبرهای داغ:
هموطنان گرامی در صورت مشاهده چنین اقداماتی در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به وب سایت پلیس فتا آن را گزارش داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۳۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروزه برخی کلاهبرداران و سودجویان در فضای مجازی با اخذ هزینه‌هایی مدعی ارائه خدماتی چون: گشایش بخت، شیرین‌شدن در چشم مردم، بیقرار کردن یار، بستن زبان دشمن، برگشت شخص مورد علاقه، رفع گریه کودک و خلاصه باز کردن هر نوع گره کور و حل انواع مشکلات به‌ظاهر لاینحل در زندگی افراد هستند.

نکته مهم آن است که در چنین کسب و کارهایی، ضرر مالی ساده‌ترین آسیبی است که کاسبان می‌توانند به مراجعه‌کنندگان زودباور خود بزنند زیرا با داشتن اطلاعاتی همچون نام، آدرس، شماره تلفن و آگاهی از مشکل مراجعه‌کننده، فرد اصطلاحا دعانویس می‌تواند به راحتی غیر از دریافت پول، سوءاستفاده‌های دیگری همچون تهدید و اخاذی نیز انجام دهد.

هموطنان گرامی در صورت مشاهده چنین اقداماتی در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir، بخش ارتباطات مردمی آن را گزارش داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها