خبرهای داغ:
رییس حوزه هنری قزوین از گردآوری، تهیه و تدوین زندگینامه و مبارزات سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله باریک بین امام جمعه سابق قزوین با همکاری بیت مکرم ایشان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۲۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی هوشمندی در نشست خبری که روز سه شنبه برگزار شد افزود: کار تهیه و گردآوری این کتاب از 2ماه پیش آغاز شده و هم اکنون در مرحله پژوهش و گردآوری است.
وی تولید این پروژه را زمان برارزیابی کرد اضافه کرد: تهیه چنین اثر بزرگی در آستانه 40سالی انقلاب اسلامی و تبیین نقش ایشان در عرصه انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و جریانات سیاسی و اجتماعی قزوین حرکت بزرگی در راستای خدمات علما و روحانیون است.
هوشمند تولید مستند بلند داستانی از زندگینامه شهید حسین لشکری را از دیگر برنامه های فاخر حوزه هنری در آینده اعلام کرده گفت: این اثر توسط امیر جلالیان ساخته خواهد شد هم اکنون در مرحله تصویب فیلمنامه قرار دارد و پیش بینی ی شود 150میلیون تومان هزینه داشته باشد.
وی گفت:در حوزه نمایش نیز 2مجموعه نمایشنامه با عنوان های: «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکملی آماده رونمایی و «از پشت روزنه ها» به نویسندگی حمیده وحیدی در دست چاپ قرا دارد.
هوشمندی در ادامه با تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت دهه فجر گفت: ویژه برنامه «یاد باد آن روزگاران» با عنوان شب خاطره ویژه زندانیان سیاسی دوران ستم شاهی توسط واحد فرهنگ و مطالعات پایداری در روز 15بهمن ماه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، چهار برنامه شامل: کارگاه تولید مجموعه آثار نقاشی از اول تا 30بهمن، کارگاه کاریکاتور، تولید10اثر با موضوع انقلاب اسلامی از چهارم تا 22بهمن ماه، تولید اثر تصویرگری با موضوع پرچم و امید از پنجم تا22بهمن ماه و کارگاه خوشنویسی با موضوع نقد و بررسی مشق نظری در خط نستعلیق در روز هفتم بهمن ماه اجرا می کند.
این مسوول فرهنگی برگزاری نمایش های تئاتر های مردمی بچه های مسجد توسط واحد هنرهای نمایشی از 15تا22 بهمن در مساجد شهر قزوین، بررسی آثار تجسمی هنرمندان انقلاب اسلامی پیش از انقلاب با حضور: دکترمرتضی گودرزی دیباج در روز 16بهمن، محفل طنز سنگ پا توسط واحد آفرینش های ادبی در روز 25بهمن ماه، اردوی عکاسی توسط روابط عمومی و واحدهنرهای تجسمی به منطقه طارم سفلی و نشست نقد و بررسی شعر انقلاب توسط واحد آفرینش های ادبی در روز30بهمن ماه را از دیگر برنامه های این دهه اعلام کرد.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها