مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی در نشست تخصصی فناوری و صنعت:

تربیت بیش از 75 هزار مهندس انقلابی

شهبازی گفت: افزود: بیش از 75 هزار مهندس انقلابی و متعهد به عضویت این سازمان درآمده و به ارائه خدمات گسترده صنعتی مشغول هستند.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۱۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، شهبازی، مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی در نشست تخصصی فناوری و صنعت اظهار داشت: بسیج مهندسین با هدف ارتقاء کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های صنعت و معدن و کمک به تربیت کادر انقلابی در بحث صنعت کشور شکل گرفته است.

وی با اشاره به نوپا بودن این سازمان افزود: بیش از 75 هزار مهندس انقلابی و متعهد به عضویت این سازمان درآمده و به ارائه خدمات گسترده صنعتی مشغول هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بسیاری بر موضوع پرداختن به زیرساخت های اقتصاد کشور و ظرفیت های صنعتی داشته اند و اگر ما امروز در این فضا هستیم و خدمات فی سبیل الله در عرصه اقتصادی داریم لبیکی به این دغدغه رهبری است.

وی بسیج مردم در صنعت و اقتصاد کشور را مأموریت راهبردی بسیج مهندسین صنعتی خواند و گفت: احیا و شناسایی صنایع راکت و نیمه فعال در صدر مأموریت های بسیج مهندسین صنعتی قرار دارد.

شهبازی در ادامه گفت: این  75 هزار مهندس بسیجی هنوز بر اساس تخصصشان دسته بندی نشده اند و درحال سازماندهی آنها هستیم تا با پویایی بیشتری مأموریت هایمان را در سراسر کشور انجام دهیم .

وی راه اندازی و توسعه اندیشکده های راهبردی برای کمک و حل چالش های پیش روی صنعت کشور را از دیگر اهداف بسیج مهندسین صنعتی برشمرد و تصریح کرد: این هدف با بهره گیری از سرمایه عظیمی که در اختیار بسیج است صورت می گیرد؛ علاوه بر این با بهره گیری از همین سرمایه انسانی می توان تقویت موتور صنعت کشور را به یک دغدغه اجتماعی و عمومی تبدیل کرد.

ارسال نظرات