مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان اعلام کرد:

۷۸زوج دانشگاهی در طرح ملی ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه ۷۸ زوج دانشجوی کردستانی تا به امروز در بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند، گفت: مهلت ثبت نام تا ۳۰ بهمن ماه جاری تمدید شده است.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۰۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه مراسم ازدواج دانشجویی در قالب بیست و یکمین دوره طرح ملی «همسفرتابهشت» از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز، از مزایای ویژه هم‌چون غذای متبرک حضرت رضا (ع) نیز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: حدود ۷۸ زوج دانشگاهی استان کردستان در این دوره مدارک خود را تحویل داده‌اند، که به دلیل عدم توفیق گروهی از ثبت‌نامی‌ها در تحویل مدارک، مهلت ثبت‌نام تا پایان ماه جاری تمدید شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با بیان اینکه کسانی که موفق به تشرف نشده‌اند می‌توانند تا پایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به مشهد مقدس مشرف شوند، خاطرنشان کرد: طی مشرف شدن دانشگاهیان به سفر مشهد، اقامت سه روزه‌ای را در مشهد خواهند داشت و در این مدت از برنامه‌های ویژه فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات