15 فیلم از آثار سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 14 تا 22 بهمن در سینمای شهید آوینی بندر بوشهر به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۰۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پنج فیلم از این آثار ویژه کودکان و نوجوانان است.

آنیتا مظفری از نمایش این 15 فیلم‌ در چهار نوبت خبر داد و افزود: نوبت اوّل نمایش این فیلم ها ساعت 10 است که فیلم‌های فیلشاه، دزد و پری، دنیای کیف ها، قهرمانان کوچک و شکلاتی ویژه کودکان و نوجوانان در این ساعت به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: فیلم های بمب، چهار راه استانبول، ماهورا، به وقت شام، جاده قدیم، خجالت نکش، مغزهای کوچک زنگ زده، دارکوب، امیر و سوء تفاهم نیز ساعت ١٨، ٢٠ و ٢٢ طبق جدول منتشر شده به روی پرده می‌روند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: بلیت های این جشنواره با تخفیف ٢٠ درصدی عرضه شده و فیلم های شیفت صبح نیز به صورت رایگان به نمایش درمی آیند.

مراسم آغاز نمایش این فیلم ها سیزدهم بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما شهید آوینی شهر بوشهر آغاز می‌شود و فیلم‌ها از 14 تا 22 به نمایش در می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها