خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین:

اصلاح امور اقتصادی فضای امید بین جوانان ایجاد می کند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین اذعان کرد: در دوران پیش از انقلاب دشمن استکبار جهانی را مدینه فاضله‌ای مطرح کرده و به تبلیغ و ترویج آن می‌پرداخت ولی با به ثمر نشستن انقلاب کم‌کم حقیقت‌های نظام سلطه و نظام استکبار بر همگان آشکار شده و سبب تقویت امیدواری در نسل سوم شده است.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نقش نسل سوم و چهارم انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: نسل اول انقلاب همزمان با دوران پهلوی بود لذا سطح معرفت دینی و دانش دینی در بین جامعه در سطح بسیار ضعیفی وجود داشت و همواره با تبیین معارف دینی اصیل، ناب و به دور از تحریف مبارزه می‌شد.
وی اضافه کرد: امروز با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از تشکیل حکومت اسلامی، نظام انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای مهیا کردن تبیین معارف دینی به دور از انحرافات انجام داده است لذا به خاطر وجود معارف دینی عمیق‌تر و دقیق‌تر امیدواری نسبت به جوانان نسل سوم و چهارم بسیار بیشتر از نسل اول است.
این مسئول مواجه شدن جهان اسلام با حقیقت استکبار را از دیگر عوامل امیدواری نسبت به نسل جدید دانست و تبیین کرد: در دوران پیش از انقلاب دشمن استکبار جهانی را مدینه فاضله‌ای مطرح کرده و به تبلیغ و ترویج آن می‌پرداخت ولی با به ثمر نشستن انقلاب کم‌کم حقیقت‌های نظام سلطه و نظام استکبار بر همگان آشکار شده و سبب تقویت امیدواری در نسل سوم شده است.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین ادامه داد: خوشبختانه امروز توهمی که دشمن در مورد مسائل فرهنگی و تمدن اسلامی ایجاد کرده بود تغییر یافته و با توجه به بصیرت‌افزایی‌ها و روشنگری‌های انقلاب اسلامی همه جهانیان درصددند که نظام سلطه را دقیقتر ببینند و بشناسند و توحش‌ها و زورگویی‌های نظام سلطه بر همگان مشخص است.
حیدری تشریح کرد: تلاش حکومت دینی بر جلوگیری از راههای کسب درآمد حرام و ایجاد زمینه برای کسب رزق و روزی حلال یکی از دیگر مسائل حائز اهمیت در جامعه امروز است که می‌تواند در ایجاد امیدواری در بین جوانان بسیار موثر باشد.
وی افزود: در جامعه امروز علیرغم وجود زمینه برای کسب روزی حلال ما شاهد چندین مورد از اختلاس‌ها و دزدی‌ها هستیم که لازم است مسئولین ذیربط در این رابطه پاسخگو بوده و با توجه به مطالبات عمومی مردمی در این راستا هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کرده و اعتماد مردم را جلب کنند.
این مسئول با اشاره به واقعه کربلا ابراز داشت: امام حسین(ع) رواج حرام‌خواری را یکی از دلایل قیام خود در جامعه عنوان می‌کنند چراکه افزایش حرام‌خواری یکی از عوامل اصلی افزایش ظلم و ستم در کربلا و به شهادت رساندن یاران امام حسین(ع) بوده است و باید مسئولین نظام نسبت به اهمسیت ایجاد زمینه برای کسب حلال و جلوگیری از حرام‌خواری به صورت گسترده و نظام‌مند عمل کنند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین مطرح کرد: حکومت دینی در جلوگیری از انجام حکومت گسترده و گناه‌های علنی در جامعه نقش به‌سزایی را دارد و می‌تواند با اعمال مدیریتی و برنامه‌هایی خاص سبب کاهش هرچه بیشتر گناه وفساد در جامعه شود که این موضوع خود نقش بسیار مهمی را در ایجاد امیدواری در جامعه با خود به همراه خواهد داشت.
حیدری با اشاره به آیات الهی خاطرنشان کرد: افرادی که معصیت خداوند را می‌کنند روزی نیز به تکذیب دین خواهند پرداخت لذا باید نسبت به وقوع جرم و گناه در جامعه بسیار حساس بود.
وی در خاتمه متذکر شد: ما باید راه معنویت و رشد را در جامعه و مراکز مهمی چون مدارس و دانشگاه‌ها باز کنیم چرا که معنویت و بندگی خداوند سبب افزایش امیدواری در جامعه خواهد شد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار