معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و عضو شورای حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز در نشست مربیان این حوزه گفت: امروزه حضور و تثبیت جوانان و نوجوانان در حلقات صالحین رمز موفقیت در همه شرایط است .
کد خبر: ۸۹۸۱۳۹۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام عادل بایرامی افزود: امروز به دنبال ایجاد یک جبهه مستحکم در مقابل جنگ نرم دشمن هستیم چراکه اگر به جامعه امروز نگاهی بیندازیم خواهیم دید که همه‌ وجوه زندگی ما از اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، هنری و غیره از تهاجم دشمن مصون نمانده و فقط میزان، شدت و عمق آن متفاوت است.

وی اضافه کرد: بزرگترین و پرهزینه ترین لشکرکشی تاریخ بشریت، حمله به انقلاب اسلامی بود که با هدف ساقط کردن این نظام صورت گرفت که بحمدلله موفق نبود.

حجت السلام بایرامی در ادامه اظهار داشت: شجره طیبه صالحین در بسیج مساجد باید با کیفیت بهتری برگزار شود و نباید اینگونه باشد که حلقه‌ تربیتی تشکیل بدهیم.

وی ادامه داد: ما باید به دنبال بهبود کیفیت در حلقه های صالحین باشیم و با برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و قرآنی روز به روز این شجره طیبه را رونق بخش تر از سال های گذشته برگزار کنیم.

حجت الاسلام بایرامی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر خبر داد و بیان کرد: این دوره از مسابقات وزرشی و قرآنی به صورت تیمی برگزار خواهد شد به طوری که در آینده نمره تیم‌ها ارزیابی می‌شود و بر اساس هماهنگی با شبکه استانی سهند ویژه برنامه تلویزیونی از این مسابقات نیز پخش خواهد شد.

ارسال نظرات