خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی،سرهنگ مجید فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری 1000 برنامه در قالب 26 عنوان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۹۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی،سرهنگ مجید فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک به آحاد مردم و بسیجیان خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، 22 بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و ملت بزرگ ایران است که در این روز نور خدا در کشور جلوه گر شده است . ایام دهه فجر به خصوص 22بهمن در طول زندگی و برای نسل های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد . انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری حضرت حجت ارواحنا فدا است.

 فغانی در ادامه تاکید کرد : در این ایام ما باید بتوانیم با برگزاری برنامه متنوع این انقلاب را که دستاورد هزاران شهید است به نسل جوان به خوبی معرفی کنیم تا این عزیزان با بهره گیری از آرمان ها و فداکاری های نسل اول انقلاب نسبت  به تداوم و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی به بصیرت جامع و کاملی دست پیدا نمایند .

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت که فرمودند: جشن و مراسم 22بهمن جزء حساس ترین و پر معنا ترین جشن ها و مراسم است  .

سرهنگ فغانی در ادامه به برنامه های این ناحیه در این دهه پرداخت و گفت: تمام تلاش بسیج شهرستان بر این است که با اجرای بیش از هزار برنامه در قالب 26 عنوان در ضمینه های بصیرتی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، دشمن شناسی ، وحدت و همبستگی ملی،خودباوری و اعتماد به نفس ، امید افرینی و تقویت غرور ملی و اقتصاد مقاومتی  ایام  دهه فجر را با حضور مردم عزیز وشریف شهرستان گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها