مدیر انجمن سینما جوانان ایرن استان کردستان از کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم آپادانا توسط ارسطو مفاخری فیلمساز کورد برای فیلم خانه سفید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سالم صلواتی، هیات داوران پس از بررسی کلیه آثار در بخش فیلم جشنواره ملی آپادانا تندیس جشنواره و لوح افتخار بهترین کارگردان این جشنواره را به ارسطو مفاخری برای فیلم خانه سفید تقدیم کرد.

وی ادامه داد: هیات داوران این جشنواره خلق درامی حسی و تامل برانگیز با فضا سازی و قاب‌های باشکوه و ماندگار را از ویژگی‌های فیلم خانه سفید عنوان کرد که نامزد دریافت این جایزه شده است.

صلواتی افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه آپادانا از کلیه هنرمندانی که در زمینه فرهنگ مصرف و بهینه سازی و الگوسازی صرف جویی و بهره وری درمصرف آب آثاری تولید و یا در دست تولید داشتند به ارائه اثار اقدام کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: موضوعاتی همچون تثبت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای مستقل و خردورز، فرهنگ‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی و سبک درست زندگی در مصرف آب، توسعه گردشگری معنوی و تعمیم و ترویج فرهنگ رضوی در سینماگران و معرفی شهر مشهد و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های آن به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ از جمله اهداف این جشنواره بود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با ۲ بهمن امسال در دو بخش رقابتی و غیررقابتی با ماهیت هنری به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات