مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از افتتاح ٢٢٠ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان استان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۶۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در جلسه نهایی و هماهنگی و برنامه ریزی ستاد استانی گرامیداشت دهه فجرگفت: ٢٢٠ طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان و ۷۸ واحد مسکونی در استان در این ایام مبارک دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد ۷۸ واحد مسکونی، تعداد ۴۳ مسکن محرومین در مناطق روستایی و تعداد ۳۵ واحد مسکونی در مناطق شهری به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول اظهار داشت:حدود ٢٠ برنامه با ٨٠ میلیارد ریال نیز ویژه محرومین در این ایام مبارک عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۲ کاروان بزرگ از مددجویان و خانواده‌های آنان به سفر زیارتی در این ایام مبارک دهه فجر اعزام می‌شوند.


شیخی زاده در ادامه اذعان کرد: به برکت انقلاب اسلامی از ابتدای آن تاکنون شاهد خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف در مناطق محروم و دورافتاده کشور بوده‌ایم و همه ما باید قدردان این نظام باشیم.


وی افزود: ملت ایران هر سال در ایام مبارک دهه فجر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های خدماتی، عمرانی و اقتصادی بوده اند و مسئولان آبادانی و پیشرفت برای هرچه بیشتر کشور نهایت تلاش را به کار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب و شهدا برای نسل جوان است تا این قشر جوان بدانند که این انقلاب با نثار خون شهیدان به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات