فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جبهه و جنگ کارخانه و دانشگاه آدم سازی بود و توانست افراد بسیار زیادی را در درون خودش پرورش دهد
کد خبر: ۸۹۸۱۳۳۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

سردار حسین معروفی دوشنبه شب در حاشیه همایش روایتگری روزهای پایداری که در کانون فرهنگی شهید عالی زاهدان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار بسیج از زاهدان اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی های شهدا، ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس سبب عزتمندی و سربلندی ملت ایران اسلامی در جهان شد.
وی بیان کرد: شهدا مسیر حق را طی کردند تا به سعادت و شهادت رسیدند بنابراین همگان باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
وی تصریح کرد: جبهه و جنگ کارخانه و دانشگاه آدم سازی بود و توانست افراد بسیار زیادی را در درون خودش پرورش دهد.
وی افزود: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هنر ما در حوزه هشت سال دفاع مقدس زیبایی هنر اسلام، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را به نمایش گذاشت که رزمندگان چگونه جنگ را که یک پدیده ی شوم است به دفاع مقدس و کارخانه انسان سازی تبدیل کردند.
سردار معروفی اظهار داشت: شهدا به واسطه اسلام و انقلاب اسلامی جان دادند و ثمره خون آنان سربلندی و عزتمندی ایران اسلامی است.
وی بیان کرد: ورودی دفاع مقدس و دانشگاه انسان سازی ما با خروجی آن قابل قیاس نبود.
وی افزود: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ما عاشورا و فرهنگ عاشورایی را به وضوح دیدیم.
وی تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران زمانی که دیدند اسلام و تفکر انقلاب اسلامی در خطر است به میدان جنگ شتافتند و جانانه در مقابل ابر قدرت های جهانی ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تمام رزمندگان اسلام در سرتاسر جهان الگوی خودشان را شهید حسین عالی، شهید قاسم میرحسینی، سبیل اخلاقی و سایر شهدای ایران اسلامی می دانند.
سردار معروفی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل های بعدی انقلاب اسلامی منتقل کنیم.
وی بیان کرد: با تمام توان باید تلاش کنیم تا فرهنگ جبهه و جنگ که برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است را به نسل های آینده منتقل کنیم.
به گزارش بسیج شماری از رزمندگان دفاع مقدس در این همایش به خاطره گویی پرداختند.
ارسال نظرات