مسئول ارتباطات مدیریت حمل‌ونقل استان البرز مطرح کرد؛

عذرخواهی رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز از شهروندان کرج

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز گفت: چند نقطه از سطح شهر کرج دچار مشکل تأخیر و کمبود سرویس‌دهی به مسافرین شهری شد که دلیل آن گرفتار شدن اتوبوس‌ها در یخبندان بود و رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز از شهروندان عزیز و صبور، در همین‌جا عذرخواهی می‌نماید.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۱۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدجلال سبزی مسئول ارتباطات مدیریت حمل‌ونقل استان البرز گفت: کلان‌شهر کرج، دارای معابری با عرض کم بوده و زیرساخت‌های شهر به‌خصوص درزمینهٔ شهرسازی دچار ضعف هستند.

عذرخواهی رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز از شهروندان کرج

 

وی اظهار کرد: از عصر روز شنبه با شدت گرفتن بارش برف در استان البرز، تمام عوامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج و عوامل نظارتی و گشت‌ها در حالت آماده‌باش به سر بردند.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز توضیح داد: بارش برف در سطح استان البرز موجب کم‌تر شدن عرض خیابان‌ها و در پی آن، ایجاد ترافیک و کاهش سرعت اتوبوس‌ها شده است که این موضوع بر کیفیت سرویس‌دهی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز نیز تأثیر بسزایی دارد.

سبزی بیان کرد: در ساعات ابتدایی بارندگی، وضعیت به‌گونه‌ای بود که تاکسی‌ها نیز مانند خودروهای شخصی در برف گرفتار می‌شدند و قادر به فعالیت نبودند اما بااین‌حال تا حد امکان به جابجایی مسافرین در سطح شهر پرداختند.

وی عنوان کرد: طی دو روز گذشته، بسیاری از تاکسی‌ها به دلایل گوناگون جهت جابجایی مسافرین در سطح شهر حضور نداشتند و تعداد تاکسی‌های حاضر در شهر کاهش یافت.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز تصریح کرد: همچنین به‌منظور هماهنگی جهت حضور تاکسی‌ها در سطح شهر کرج، پیامک‌هایی برای رانندگان و نمایندگان خطوط ارسال شد.

سبزی خاطرنشان کرد: سازمان حمل‌ونقل استان البرز توانایی اجبار حضور اتوبوس‌های در تملک سازمان در سطح شهر را دارد اما به دلیل اینکه مالک تاکسی شخص دیگری است، سازمان تنها وظیفه صدور کارنامه و نظارت بر عملکرد آن‌ها را دارد.

وی افزود: امکان حضور اتوبوس‌های ملکی که در تملک سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز هستند در هر ساعت و تحت هر شرایطی در سطح شهر امکان‌پذیر است.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز مطرح کرد: یکشنبه و دوشنبه، اتوبوس‌های سازمان حمل‌ونقل استان البرز مانند دیگر روزها، از ساعت پنج صبح فعالیت خود را جهت جابجایی مسافرین آغاز کردند.

سبزی تصریح کرد: همچنین فراخوانی اتوبوس‌های بخش خصوصی جهت اعزام به نقاط دارای جمعیت بیش‌تر و جابجایی مسافران آن مناطق نیز صورت گرفت.

وی در رابطه با خدمت‌رسانی اتوبوس‌ها در سطح شهر اظهار کرد: مسافرین بسیاری از تاکسی‌ها و ون‌های گرفتار در برف و خیابان، با استفاده از اتوبوس‌های سطح شهر ساماندهی شدند و به مقصد رسیدند.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز گفت: در چند نقطه از سطح شهر کرج، به دلیل گرفتار شدن اتوبوس‌ها در ترافیک، شهروندان و مسافرین از تأخیر اتوبوس یا عدم حضور آن در ایستگاه گلایه داشتند که رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز مراتب عذرخواهی را از شهروندان عزیز به‌جا آورد.

سبزی در پایان بیان کرد: امروز در پی توقف مترو و سرگردانی بسیاری از مسافرین در پایانه پل فردیس، با سرعت اعزام چند دستگاه اتوبوس از سوی سازمان حمل‌ونقل استان البرز جهت سرویس‌دهی به شهروندان و جابجایی آنان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها