نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام لطفی با تاکید برضرورت تلاش مسئولان برای توسعه همه جانبه استان ایلام تصریح کرد: ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز و کشاورزی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۹۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با معاونان استاندار ایلام گفت: یکی از سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب تاکنون حمایت از دولت ها بوده و در طول 40 سال گذشته همواره وجود داشته است.نمایندگان مقام معظم رهبری در استان ها نیز این سیاست را در تبعیت از رهبری در گذشته، حال و آینده نیز خواهند داشت.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی مجموعه ای همدل و عمود این خیمه مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: تمام ملت ایران و دستگاه های مختلف سیاسی، امنیتی، نظامی و غیره باید با تعامل و تفاهم در این مجموعه باشند.
وی افزود: بی شک وحدت و تعامل در کشور عامل مهم بازدارنده در برابر توطئه های دشمنان بوده چراکه مخالفان ایران اسلامی از انسجام این ملت هراس دارند.
امام جمعه ایلام گفت: در طول 40 سال گذشته در سایه وحدت و انسجام بین ملت و مسوولان اقدام های بزرگی انجام گرفته و دهه فجر انقلاب بهترین فرصت برای بیان این دستاوردها است.
وی با تاکید بر اینکه نباید خدمات دولت ها نادیده گرفته شود گفت: تضعیف دولت از منظر مقام معظم رهبری حرام بوده و باید مقابل جریان های خارجی که می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند، گرفت.
امام جمعه ایلام در ادامه با تقدیر از استاندار ایلام گفت: دغدغه اصلی ایشان تفاهم و مسائل اقتصادی بوده چراکه استان دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه است.
حجت الاسلام لطفی گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار راهبردی برای مقابله با تحریم ها باید عملیاتی شده تا زمینه پیشرفت و توسعه اقتصادی هرچه بیشتر جامعه فراهم شود.
لطفی با تاکید برضرورت تلاش مسئولان برای توسعه همه جانبه استان ایلام تصریح کرد: ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز و کشاورزی باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.
وی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان ایلام را تصویب منطقه آزاد تجاری مهران و اتصال استان به شبکه ریلی دانست و از معاونین استاندار ایلام خواست تا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان تلاش کنند.

 

ارسال نظرات