مصطفی برزگر
دبیر مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
دبیر مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: مجامع قشر بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورز، راهکارهای علمی و روزآمد را حضور نیروهای تخصصی و متعهد برای مسائل جامعه ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۶۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علی‌اصغر شریفی راد" دبیر مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در نشست مجمع قشر بسیج استان گفت: یکی از رسالت‌های مجمع قشر بسیج تبیین موضوعات و بیان راحل مشکلات و آسیب‌ها و تهدیدات است.
 
دبیر مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه در این مجامع و شوراها باید مسائل تبیین و بررسی شود، اظهار کرد: یکی از پیچیده‌ترین مسائل عملی در سطح جهان نظرسنجی است و قبل از اینکه اتفاقی بیافتند با استفاده از نظرسنجی فنی و علمی، پیش‌بینی‌های لازم صورت می‌گیرد.
 
شریفی راد، بابیان اینکه با تبیین موضوعات روز جامعه، را ه‌حل مناسب برای این موضوعات پیدا می‌شود، گفت: اگر موضوعات به‌درستی تبیین شود، تحلیل درست صورت می‌گیرد و در این مسیر بصیرت و آینده‌نگری نیز کامل می‌شود و موجب خواهد شد که مسائل به نحو مطلوب مرتفع گردد.
 
دبیر مجمع بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره موضوعاتی از قبیل شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بارها مورد تأکید قراردادند اما تبیین درستی از این بیانات صورت نگرفته است که باید موضوعات و تأکیدات ایشان در این مجامع موردبحث و تبادل‌نظر قرارگرفته، تبیین شود و راه‌کار علمی و عملی آن ارائه گردد.
 
وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد در این مجامع و هیئت‌های اندیشه‌ورز، راهکارهای علمی و روزآمد برای مسائل جامعه ارائه شود، تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان زیاد است و هیچ‌گاه دست از توطئه خود برنمی‌دارند که باید با تبیین مسائل در سطح جامعه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
 
شریفی راد، در پایان خاطرنشان کرد: مجامع بسیج و هیئت‌های اندیشه روز با حضور نیروهای متعهد و متخصص در زمینه‌های مختلف ظرفیت و فرصت مناسبی در راستای بررسی موضوعات روز جامعه و ارائه راه‌کارهای مناسب است که باید هیئت‌های اندیشه‌ورز بیش از گذشته فعال‌تر شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار