خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس انقلاب اسلامی را بزرگترین افتخار ملت مسلمان ایران دانست و افزود : این انقلاب مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متاثر از فرهنگ عاشورایی سید الشهداء (ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بوده است .
کد خبر: ۸۹۸۱۲۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست خبری برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت : بسیاری از حوادث بزرگ تاریخی ، نه در ابعاد جغرافیایی و نقطه آغاز خود می ایستند و نه از نظر زمان در ظرف محدودی متوقف می شوند بلکه از یک مکان خاص شروع مشود ولی دامنه اثر گذاری ، پیامد ها و بازتاب های آن جهانی است.

ماشااله محمودی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از این نوع حوادث است افزود : انقلاب اسلامی بعد از دو دهه مبارزات امام خمینی (ره) ، مردم و روحانیت با رژیم پهلوی در بهمن ماه 1357 به پیروزی رسید که تاثیرات بسزایی در زمینه فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و...در سطح داخل ، منطقه و جهان گذاشته است .

وی افزود : رهبری امام خمینی (ره) و مردمی بودن انقلاب اسلامی باعث شد که مردم بدون سلاح رژیم دیکتاتور و مسلح پهلوی را ساقط کردند و قدرت های حامی آن بویژه آمریکا نتوانستند مانع سقوط یکی از متحدان خود در غرب آسیا شوند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس انقلاب اسلامی را بزرگترین افتخار ملت مسلمان ایران دانست و افزود : این انقلاب مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متاثر از فرهنگ عاشورایی سید الشهداء (ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بوده است .

وی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برا ی احیا هویت دینی و نفی هرگونه خود باختگی بود و توانست این باور را در میان ملت های مسلمان ایجاد کند و زمینه ساز بیداری اسلامی گردد .

اجرای 140 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر

ماشااله محمودی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت : با توجه به همزمانی ایام الله دهه فجر با شهادت حضرت زهرا (س) این دهه با عنوان فجر فاطمی و با شعار محوری « سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی » نامگذاری شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: میثاق با شهدا ، گلباران نمادین سالروز ورود امام به میهن ، دیدار با       امام جمعه محترم ، برگزاری میقات صالحین در میعادگاه های نماز جمعه ، دیدار با خانواده معظم شهداء ، افتتاح نمایشگاه   اقتصاد مقاومتی ، برگزاری میز خدمت در مساجد با حضور متخصصین اقشار بسیج و مسئولین شهرستان ، برگزاری گشت های محله محور بسیج ، افتتاح پایگاه های بسیج ، برگزاری یادواره شهدا ، اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی برادران ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، برگزاری نشست های روشنگری ، برگزاری محافل انس با قرآن بیاد امام و شهداء ، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی ، پیاده روی خانوادگی ، پخش فیلم و کلیپ های جشنواره عمار در روستا ها و اعزام راویان انقلاب به مدارس از جمله مهمترین برنامه های دهه فجر امسال می باشد .

وی ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان جهت حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد : آخرین برنامه شرکت منسجم و یکپارچه و باشکوه آحاد ملت خصوصا بسیجیان شهرستان در راهپیمایی 22بهمن است که یک بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها