خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه استهبان از برگزاری یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید شهرستان قرآنی استهبان با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۴۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری اظهار داشت: این یادواره 12 بهمن‌ماه امسال در سالن شهید فقیهی‌استهبان برگزار و در آن سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس به سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: رزمندگان دلاور شهرستان قرآنی استهبان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش تاثیرگذاری در دفاع از انقلاب و آرمان‌های داشته و امروز نیز در بخش‌های مختلف شاهد از خودگذشتگی‌ها هستیم که نمونه بارز آن نیز شهادت سردار الهی به عنوان تنها شهید مدافع حرم شهرستان است.

احمدی‌جابری تصریح کرد: معتقدیم با برگزاری یادواره شهدا، فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ترویج یافته و نسل امروز نیز با جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: جای شهدا را پر کنید،برای پیشبرد اهداف انقلاب باید جای شهدا را پر کرد افزود: در همین استهبان امثال شیخ احمد فقیهی‌ها حضور داشتند به دست منافقین شهید شدند و شاگردانی تربیت کردند و آنان هم شهید شدند،هر کدام از ماها هم امروز وظیفه‌ای داریم و انقلابی ماندن و تربیت نسل انقلابی وظیفه تک تک ماهاست.

وی بیان داشت:این انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی است که به دست مردم و امام راحل (ره) به دست آمد و به دست شهدا صیانت و نگهداری شد، ما باید بدانیم پا جای پای چه کسانی گذاشته‌ایم و این راه را با قوت و قدرت ادامه داده و با فکر و برنامه‌ریزی جلو برویم.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان همچنین با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این ملت 39  سال پیش پیروز شد و توانست روی پای خود بایستد و به معنای واقعی کلمه عزتمند شود و امروز این انقلاب را به دنیا صادر کند، بنابراین انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشت که ما وظیفه داریم این دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم و مقابل تبلیغات سوء دشمن را بگیریم.

احمدی‌جابری گفت:اگر ما اسلام به معنای همان اسلام ناب محمدی(ص) و با همان اهداف و آرمان های اوایل انقلاب را که مد نظر حضرت امام(ره)بود، پیاده کنیم هدف این انقلاب گسترش و نفوذ و سیطره بر تمام دنیاست و در این راستا، به خودی خود دشمنانی هم پیدا می‌کند زیرا این انقلاب در خلاف جهت دشمنان حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:هرگاه در فتنه‌ها مردم احساس کردند که اصل انقلاب به خطر افتاده است با همان شور و حال سال‌های اول انقلاب به میدان آمدند و از انقلاب دفاع کردند.همان اقدامی که حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس انجام داد و شور و حالی به انقلاب داد،امروز شهید حججی همان را انجام داد و روح تازه‌ای در کالبد این انقلاب دمید و این معلوم می‌شود که فرقی بین نسل اول انقلاب با نسل دوم و سوم انقلاب نیست بلکه نسل امروز پرشورتر و امیدوارتر از نسل اول انقلاب به میدان آمده‌اند و آماده جانفشانی برای این نظام و انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها