رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 1000 برنامه طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان اجرا و بیش از 970 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد
کد خبر: ۸۹۸۱۲۳۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز مدیران، مسئولان و فعالان ستاد دهه فجر با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.

رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان در این دیدار به تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: ۹۷۹ پروژه با اعتبار ۴۶۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

عباس صفدری افزود: تعداد برنامه‌های این دهه بیش از ۱۰ هزار برنامه است که سعی بر افزایش کیفی برنامه‌ها در برنامه امسال بیشتر از بقیه است.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی، امید آفرینی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی و وحدت و همبستگی از مهمترین رویکرد‌های مورد نظر در برنامه‌های اجرایی ویژه دهه فجر در استان است، گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، جشنواره استانی قرآن و عترت، بهره‌مندی از حضور کاروان منادیان وحدت با مشارکت مجمع تقریب مذاهب در نقاط مختلف استان از جمله برنامه‌های شاخص این دهه است.
ارسال نظرات