خبرهای داغ:

بیش از ۱۷ هزار نفر از فارس در آزمون سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کردند

رئیس گروه قرآن و عترت استان فارس با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن کریم گفت: استان فارس با ۱۷ هزار و ۲۷۰ نفر در این آزمون شرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

مهدی احمدی با اشاره به ثبت‌نام 17 هزار و 270 نفر در آزمون سراسری قرآن کریم اظهار داشت: استان فارس با این تعداد ثبت‌نامی در رده‌های نخست جدول استان‌ها قرار دارد. 

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام به اتمام رسیده است، گفت:  این آزمون در 26 رشته که زیر مجموعه حفظ و مفاهیم است، 10 اسفندماه امسال برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان می‌توانند خود را برای شرکت در رشته‌های انتخابی آماده کنند. 

رئیس گروه قرآن و عترت استان فارس افزود: موسسات قرآنی، بقاع متبرکه، مساجد، کانون‌های فرهنگی، دارالقرآن‌های و پایگاه‌های بسیج مراکز ثبت‌نامی بودند که در این میان موسسه بیت‌الاحزان بیشترین تعداد ثبت‌نام را داشته است. 

احمدی با اشاره به شهرهایی که بیشترین تعداد ثبت‌نامی را داشتند، بیان کرد: شیراز، استهبان، فسا و نی‌ریز بیشترین تعداد ثبت‌نام را در این آزمون داشته‌اند. 

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این آزمون به صورت سراسری برگزاری می‌شود و اغلب شهرستان‌های استان فارس در این آزمون شرکت داشتند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها