خبرهای داغ:
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه شیراز امسال به مدت ۱۰ روز میزبان ٢٢ فیلم جشنواره فیلم فجر است، گفت: این رویداد هنری در شیراز از ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۰۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

مهدی رنجبر اظهار داشت: سالن‌های سینمایی آبی و نارنجی مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهر آفتاب، سالن شماره یک پردیس سینمایی گلستان و تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از چهاردهم بهمن ماه آماده اکران فیلم‌های هفدهمین جشنواره فیلم فجر فارس می‌شوند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه امسال فروش بلیط‌های جشنواره از طریق سایت "ایران تیک" و گیشه‌های مستقر در محل‌های یاد شده حتی به گونه تک بلیط هم انجام می‌پذیرد افزود: بر این اساس، فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن در سودای سیمرغ انتخاب شده است که در شیراز هم روی پرده می‌رود که تا روزهای آینده اسامی آنها اعلام می‌شود. 

رنجبر گفت: هفدهمین جشنواره فیلم فجر به میزبانی شهر شیراز همزمان با تهران از ١٤ با آیین ویژه‌ای به مناسبت جشن پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی آنهم با حضور اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و مسئولان استان آغاز و تا ٢٤ بهمن ماه ادامه دارد و در همین ایام، فیلم‌های برجسته جهان نیز در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس به نمایش در می‌آیند و چهار سینما عهده‌دار اکران فیلم‌ها هستند.

وی با بیان اینکه شیراز امسال ٢٢ فیلم جشنواره فیلم فجر است، اظهار داشت: این جشنواره با ٤ اکران روزانه پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما است که ١٨ اثر آن در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به نمایش در می‌آید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: امسال هر روز ٢ فیلم در ٢ نوبت اکران می‌شود که در مجموع هر روز ٤ اکران را تجربه خواهیم کرد در عین حال رایزنی‌های لازم برای حضور عوامل تولید فیلم همزمان با اکران در شیراز انجام می‌شود که امیدواریم همراه با برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها