خبرهای داغ:
مدیرکل صدا وسیمای استان فارس از رونمایی ۴۰ پروژه و دستاورد فنی برای ارائه خدمات با کیفیت دیجیتال به نقاط مختلف استان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۰۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

سید تقی سهرابی ضمن گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: صداوسیمای فارس با پخش برنامه‌های متعدد و ویژه، تلاش 39 ساله مردم در ایجاد و حفظ انقلاب اسلامی را با شکوه خاصی انعکاس می‌دهد و در جشن پرفروغ دهه فجر انقلاب اسلامی با مردم ایران و جهان همراه است. 

سهرابی افزود: معاونت سیمای مرکز فارس با برنامه‌ریزی خوب، مخاطبان این رسانه پرمخاطب را با خود همراه کرده که  برنامه "فجر پارسی" در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای با موضوع گفت‌وگو با مبارزان انقلاب، "کاشانه مهر" در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای در باره نقش خانواده‌ها در انقلاب اسلامی، "نگاه روز" در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای با موضوع گفت‌وگو با مسئولان ارشد و بیان دستاوردهای انقلاب بخشی از برنامه‌ها است. 

وی گفت:"فجر انقلاب"، "تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در فارس"، "انقلاب در استان فارس"، "شیراز 57" و" گفت‌وگو با مسئولان ارشد استان "، "مستند فارس در گذر انقلاب"، "فیلم داستانی غدیر 57 "، "روزهای ماندگار"، "به وقت ترانه " و "خوشا شیراز" ویژه انقلاب اسلامی از برنامه‌های سیمای فارس در این ایام است.

مدیرکل صداوسیمای فارس با تاکید مجدد بر تلاش برای حضور بیش از پیش مخاطبان در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی گفت: 24 برنامه نیز در حوزه صدا ویژه ایام انقلاب تهیه و پخش می‌شود که  نمایش بلند ویژه موضوعات انقلابی، شب چراغ، روایت انقلاب با موضوع روز شمار انقلاب در  استان فارس بخشی از این برنامه‌ها است. 

مدیرکل صداوسیمای استان فارس با اشاره به نقش ارزنده واحد خبر در اطلاع‌رسانی و انعکاس رویدادها اعلام کرد: مستند تاریخی انقلاب در فارس، مستند خودباوری، افزایش حضور زنان در جامعه پس از انقلاب، مستند توانمندی‌های علمی استان پس از انقلاب، مستند پیشرفت‌های پزشکی استان فارس در 39 سال گذشته، کلکسیون نوارهای انقلابی در شیراز از برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس در این ایام است.

وی افزود: توجه به جشن نسل 4 انقلاب،  تولید و پخش گزارش جشن کودکان نسل چهارمی انقلاب در مهدکودک‌های شیراز و شهرهای استان فارس و انتشار در فضای مجازی از طریق کانال رسانه مجازی فارس بخش دیگری از برنامه‌های صداوسیما است. 

مدیرکل صدا وسیمای استان فارس گفت: تلاش شده است تا به میمنت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران 40 پروژه و دستاورد فنی برای ارائه خدمات با کیفیت دیجیتال به نقاط مختلف استان آماده بهره‌برداری شود که با حضور مسئولان ارشد رسانه ملی از این خدمات افتخارآمیز رونمایی می‌شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها