فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم

با جذب جوانان به سمت مساجد می‌توانیم توطئه‌های دشمن در جنگ نرم را خنثی سازیم

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد اظهار داشت: رویکرد مسجدی و مسجد‌محوری در راس برنامه‌های بسیج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد می‌توانیم توطئه‌های دشمن در جنگ نرم را خنثی سازیم.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۸۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در نشست و کارگروه ائمه جمعه و فرماندهان حوزه ها ی شهرستان که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد بیان داشت نسل جوان امروز در کنار تمام فعالیت‌ها نیازمند تقویت بنیه دینی خود هستند که این مهم می‌تواند در مساجد محقق شود.

وی افزود: در عصر کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در قالب جنگ نرم انواع شبهات و تبلیغات مسموم را علیه ملت ایران به راه انداختند مساجد سنگری مطمئن برای دفاع از اسلام و ایران اسلامی هستند و باید بتوانند مدافعان واقعی انقلاب اسلامی را تربیت نمایند.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد اظهار داشت: رویکرد مسجدی و مسجد‌محوری در راس برنامه‌های بسیج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد می‌توانیم توطئه‌های دشمن در جنگ نرم را خنثی سازیم.
هرجا که جوانان فعال‌تر باشند به‌طور یقین مساجد نیز فعال‌ترند و حضور بیشتری در مساجد مشاهده می‌شود. پس باید برای حضور بیشتر جوانان در مساجد برنامه ریزی کنیم.
آزادی نژاد افزود لازم است به موضوع مهم مسجدمحوری توجه بیشتری شود و کوشش کنیم مساجد فعال‌تر شوند.
به فرموده امام خمینی (ره) مسجد سنگر محسوب می‌شود و باید این سنگرها حفظ شوند و می‌توان گفت یکی از توفیقات انقلاب اسلامی توجه به موضوع مهم مسجدمحوری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم اضافه کرد: اگر نور قرآن به قلب‌ها سرایت کند به‌یقین بیشتر مشکلات حل می‌شود و هرجا که روحانیت حضور فعال داشته مساجد و کلاس‌های قرآن نیز فعال بوده است.
امام جمعه شهرستان نیز در این برنامه به تشریح برنامه های در پیش رو با موضوع مسجدمحوری پرداخت و بابیان اینکه هدف از انجام این طرح این بوده کسانی که در عرصه مساجد فعالیت دارند در سال جاری با هماهنگی بیشتر جهش‌های مهمی را در راستای موضوع مسجدمحوری بردارند خاطرنشان کرد:پیشنهاد من این است که یک کارگروه از فعالان مساجد هر ماه با حضور روحانیون تشکیل شود.
حجة الاسلام والمسلمین جعفری اضافه کرد: جلسات این کارگروه به‌صورت مرتب باید برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی بیشتر طرح مسجدمحوری را اجرا کنیم و اهداف مهم آن به‌خوبی عملیاتی کنیم.
گفتنی است، تشکیل کارگروه دستگاههای اجرایی و تشکلات مردم نهاد فعال در مساجد جهت اجرایی کردن طرح مسجد محوری یکی از برنامه های در حال اجرا ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم می باشد
در این نشست که با حضور امام جماعت مساجد شهرستان برگزار شد پیشنهاداتی از سوی روحانیون ارائه‌ شد که در دستور کار قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات