خبرهای داغ:
سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مطرح کرد

آماده باش «116» اکیپ برق در آذربایجان غربی برای رفع مشکلات احتمالی

سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:با شروع بارش برف در آذربایجان غربی 116 اکیپ برق در سطح آذربایجان غربی به صورت آماده باش برای اعزام به عملیات آماده هستند.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۵۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داوود صالح نمدی عنوان کرد: 116 اکیپ برق در آذربایجان غربی همزمان با شروع بارش برف به صورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه برق در اسرع وقت اقدامات لازم جهت رفع قطعی را انجام دهند. 

وی افزود: به دنبال بارش برف دو روز گذشته در سطح استان امکان بروز مشکل و قطعی برق وجود داشت و به همین منظور از همان ساعات اولیه اکیپ‌های برق در سطح استان به صورت آماده باش هستند تا در صورت بروز هر گونه قطعی به محل اعزام و مشکل را برطرف کنند.

سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مشکل روستای دشت قوره نقده مسدود بودن راه است که مانع ورود اکیپ‌های برق به آنجا شده، گفت: به دلیل بارش‌های اخیر برق یک سوم از اهالی روستای دشت قوره نقده به  تعداد 50 خانوار قطع شده است، که با توجه به بسته بودن راه این روستا امکان ورود اکیپ‌های برق وجود ندارد و در صورت اینکه راهداری راه این روستا را باز کند در اسرع وقت اکیپ‌ها به محل اعزام شده و مشکل برق این 50 خانوار را برطرف خواهند کرد.

وی تأکید کرد: به غیر از مشکل روستای دشت قوره تا این لحظه در سطح آذربایجان غربی قطعی برق به صورت جدی گزارش نشده است و همچنان تمام نیروها به صورت آماده باش هستند.

صالح نمدی اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در شبکه برق با شماره 121 تماس گرفته و با کارکنان شرکت برق در تشخیص مشکل همکاری کرده تا نیروهای برق به محل اعزام شوند و در کمترین زمان ممکن نسبت به وصل برق اقدام کنند.

گفتنی است طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان سازمان هواشناسی از چند روز گذشته  یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به شمال غرب کشور وارد شده و اغلب شهرستان‌های آذربایجان غربی را تحت تأثیر قرار داده است.

شایان ذکر است که این بارش‌ها مدارس آذربایجان غربی در برخی نقاط آموزشی را در دو روز شنبه 6 بهمن و یکشنبه هفتم بهمن به تعطیلی کشاند و برخی از راه‌های مواصلاتی استان را نیز مسدود کرده است. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار