همایش گرامیداشت نماز با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۵۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش که در حسینیه امام خمینی (ره) پادگان شهید باستانی سپاه اشنویه برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه با اشاره بر اهمیت نماز در زندگی بندگان گفت: ارزش و اهمیت نماز بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست. نماز از ارکان بسیار مهم اسلام است که بپا داشتن آن نشانه بندگی و موجب هدایت و فرمان برداری می باشد.

حجت الاسلام محمد قنبری بارونی همچنین افزود: نماز خواندن در هر شبانه روز، کفاره گناهان است که بين دو نماز انجام مي‌شود و اگر کسي با رعايت شرايط قبولي و صحت نمازهاي شبانه روز را بخواند و حقوق مردم را ادا کند، خداوند نيز به واسطه نماز، گناهان او را مي‌‌بخشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه نیز به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: نماز عامل اتصال و ارتباط بندگان با خداست. رابطه‌ای که نباید هیچگاه گسسته شود و تا آخرین لحظه عمر باید پابرجا بماند.

سرهنگ پاسدار عباس محمدی همچنین به فلسفه نماز پرداخت و افزود: فلسفه نماز، حضور در پیشگاه خداوند و اظهار بندگى و عبودیت و اقرار به یكتایی پروردگار و جاودانگى او است كه نتیجه‌اش اصلاح و سعادت انسان و به كمال رسیدنش می‌باشد. انسان در حال نماز در محضر خدا و به یاد خداست و همین حالت او را از معاصى بازداشته و از همه تباهى‌ها و تاریكى‌ها او را مانع مى‌شود.

 

ارسال نظرات