در آستانه فرارسیدن ایالم االله دهه فجر و ایام الله فاطمیه جلسه هماهنگی اجرای برنامه ها با مشارکت رابطین بانوان ادارات و سازمانهای شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۴۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در این جمع ضمن تقدیر و تشکر از حضور بانوان در جلسه وحدت و بصیرت و اطاعت  ولایت  را مهمترین عامل پیشرفت کشور در تمامی ابعاد عنوان کرد.

لیدا سیرانی افزود: امسال پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه مقارن شده و شاید بتوان گفت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ فاطمیه در دفاع از ولایت باشد.

وی با اشاره به فعالیت های بانوان در دوران انقلاب و پس از آن در دفاع از ولایت خاطر نشان کرد: بانوان ما به تبعیت از بانوی آب و آیینه پروانه وار دور حریم ولایت گشتند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

سیرانی ادامه داد:حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همیشگی ما ایرانیان است و دهه فجر تجدید بیعت دوباره با انقلاب و اسلام است، اما امسال تقارن این دو مناسبت باعث می شود تا به نسل جدید الگو پذیری زنان ایرانی را در دفاع از ولایت بهتر تبیین نماییم.

وی اظهار داشت زنده نگه داشتن یاد و نام امام امت و شهدا واجب است و ما باید تنها به ایام الله بسنده نکنیم و هر رز و هر زمان برای انتشار فعالیت و رشادت شهدا تلاش نماییم  و امسال هم  باید در برنامه ها و مراسمات پیروزی انقلاب، حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.

وی در پایان با برشمردن برخی از برنامه های انقلابی-فاطمی پایگاه های بسیج  در دهه فجر از اجرای مراسم سوگواری ایام فاطمیه خبر داد و افزود: امسال نیز همانند سالهای گذشته این مراسم به مدت 20روز از ساعت 15الی 30/17به همت هیئت محبان حضرت فاطمه زهرا(س) بسیج جامعه زنان سپاه خوی به صورت شهرستان در بقعه شیخ نوایی این شهرستان برگزار می شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان خوی نیز در ابتدا توجه  به جوانان و آشنایی آنان با دستاورد های انقلاب و نظام  را از مهمترین وظایف مسئولین عنوان و افزود: ما بر آنیم تا با همکاری تمامی نهادها و سازمانها برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه را در تمامی نقاط حتی دور افتاده شهرستان خوی برگزار نماییم تا بتوانیم آگاهی و بصیرت کامل را به جوانان بدهیم.

لعیا عظیمی گفت: زمانی که جوانان ما غنی از اطلاعات و آگاهی صحیح و سالم  نسبت به انقلاب و نقش کلیدی امام (ره) باشد بالطبع بهتر می توانند در برابر دسیسه های دشمنان بهترین راه را انتخاب کنند.

گفتنی است در پایان شماری از برنامه های اجرایی نهادها و سازمانها در ایام الله دهه فجر و فاطمیه بیان شد.

 

ارسال نظرات