خبرهای داغ:
دومین یادواره شهدای گردانهای عملیاتی قطور شهرستان خوی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشّهدا(ع)، با مشاركت مسئولين محلي در مسجد محمد رسول ا... شهر قطور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۴۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) در جمع پرشور  مردم شهید پرور و خانواده های معظم شهدای قطور شهرستان خوی با اشاره به خاطراتی از دوران انقلاب و نقش بی بدیل رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب گفت:  اقتدار ایران اسلامی در سایه خون پاک و مطهر شهداء دوران دفاع مقدس و رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) در عصر کنونی است.

حجت الاسلام حسنلوافزود: امنیت پایداری که امروز در سطح کشور وجود دارد و تمامی مردم با راحتی خیال و اطمینان به کارهای روزمره خود می پردازند در سایه تلاش ها و بیداری شبانه روزی سربازان ولایی است که از جان مایه می گذارند.

وی همچنین  با اين توصيف كه شهدا برگزيدگان الهي هستند و باید  به عنوان الگو و اسوه  برای نسل جوان تبیین گردد خاطر نشان كرد: شهادت چیز اتفاقی و موردی نیست بلکه راهی است سیدالشهدا(ع)نشان داده و شهدا ی پرافتخار اسلام و قرآن آن را انتخاب کرده و در راه اعتلای لوای اسلام از خود جانفشانی کردند.

حجت الاسلام حسنلو در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردانهای عملیاتی  علی الخصوص شهدای دیروز قرارگاه نجف در درگیری با گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: امنیت پایدار امروز ما در منطقه به واسطه  غيرت و از جان گذشتگي نيروهاي گردانهاي عملياتي است که در مرزهاي پرگهر ايران اسلامي دشمنان را با شكست روبرو كرده است.

فرمانده سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن خیرمقدم گویی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ولایت مداری شهدا تا آخرین قطره خونشان بود و ما می دانیم که تک تک شهدا عمار امام بودند و این ویژگی شهدا باید در همه افراد جامعه فرهنگ سازی شود.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي افزود: روح و یاد هر شهید اثر قوی در بازسازی روحیه اجتماعی جامعه دارد و ما میدانیم که مردم با نام شهید آرام می گیرند.و در حقیقت برگزاری یادواره های شهدا تقویت قوا برای مردم و مسئولین است

گفتنی است رونمايي از گنجينه شهداء و تجليل از خانواده هاي معظم شهداء از برنامه های جانبی این یادواره به شمار می رفت.

ارسال نظرات