خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور مداحان، مسئولان سپاه و شهرستان خوی، هیئت‌های مذهبی و اعضای ستاد دهه فاطمیه، همایش فاطمیون در امامزاده سیدبهلول این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۴۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به الگو برداری از سبک زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: باید با برنامه ریزی کامل و مفید فرهنگ فاطمی را در جامعه پیاده نماییم چرا که ایمان، عبادت، انس با قرآن، صبر برابر سختی‌ها، رعایت حجاب و عفاف، همسرداری و تربیت فرزند،دفاع از ولایت و... قطره ای از دریای شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

ججت الاسلام محمد رستمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود حضرت فاطمه زهرا (س) است، تصریح کرد: اکنون ما مسئولین هیئت ها و روحانیون وظیفه سنگینی بر عهده داریم  چرا که باید در چنین دنیایی که دشمنان سعی در اسلام هراسی دارند و با خرج هزینه های زیاد سعی دارند جوانان را با دنیایی از دوز و کلک شبکه های اجتماعی آشنا سازند در زمینه پرزنگ کردن نام و مقام عظیم حضرت زهرا(س) تلاش کنیم .

وی با اشاره به نقش حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: آن بانوی بزرگوار در برابر مسائل جامعه اسلامی بی تفاوت نبود و در صحنه‌های اجتماعی و دفاع از امام زمان خود حاضر بود.

حجت الاسلام رستمی در ادامه اظهار داشت: دشمن و توطئه های دشمنان همیشه وجود دارد لذا اگر ما می خواهیم فتنه ها را خاموش کنیم باید هوشیار باشیم و نباید فراموش کرد که  تشخیص توطئه دشمن تنها  با بصیرت میسر است.

وی گفت:توطئه دشمنان حول محور اسلام ناب محمدی(ص) است و شبانه روز تلاش می کند تا این پرچم را پایین بکشد و باید دانست که اگر ما دیروز و امروز توانستیم دشمن را از کشور و منطقه خارج کنیم به برکت اسلام بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی نیز در ابتدا با اشاره به عملکرد برنامه های بسیج علی الخصوص در زمینه حلقه های صالحین گفت: پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین بهترین گزینه برای ترویج  زندگی معصومین و تحلیل و تفسیر برای قشر جوان است.

ارسال نظرات