خبرهای داغ:
به منظور ترویج، تبیین و نهادینه سازی وصیت نامه ارزشمند امام (ره) به نسل جدید، نشست گفتمان سازی وصیت نامه امام(ره) به همت حوزه شهید الهیارلو سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۴۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سجاد پناهی از طلاب نخبه ی استان با اشاره به  وظیفه ی کنونی مردم  بخصوص بسیجیان گفت: بصیرت افزایی و همراه و همگام بودن با ولایت  مردم و جامعه را در برابر هر نوع تهدید و ترفند و زیان های جبران ناپذیر دشمنان که بر پیکره اسلام وارد می کنند را می گیرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته  از انقلاب رسول خدا(ص) عنوان و افزود:  انقلاب انبیاء همه توحیدی بودند و هدف پیامبران الهی رسالت آنها بین امت ها بود و امام (ره) نیز با انقلاب خویش اسلام را دوباره در ایران زنده کرد.

پناهی با اشاره به درایت عمیق امام راحل و خودسازی و احساس مسئولیت ایشان درباره جامعه گفت: امام ارزشمند ترین وصیت نامه را در بین ما به یادگار گذاشته است و امروز بر عهده ماست که نسبت به تبیین آن به نسل جدید عمیقاً وارد میدان شویم.

وی خاطر نشان کرد: در وصیت نامه امام راحل (ره) قسمت هایی از گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شده که باید چراغ راه و دستورالعمل ما باشد.

ارسال نظرات