پیروزی بسیار بزرگی که نصیب سپاه اسلام شده، در اثر این دعاها و نمازهای شما امت حزب الله بوده و می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۳۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

شهید محسن اسماعیلی بیست و نهم آذر1344 ، در روستای عقیل آباد از توابع شهرستان اراک به دنیا آمد. پدرش حسین، کشاورز بود و مادرش زهرا نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. او نیز کشاورز بود.

وی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت، بیست و دوم شهریور1362 ، با سمت تیربارچی در مریوان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.مزار او در زادگاهش قرار دارد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین وصیت نامه سرباز وظیفه محسن اسماعیلی با درود فراوان به حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش امام خمینی و با سلام بر شهدای گلگون کفن ایران وصیت نامه خود را آغاز می کنم: قبل از هر چیز جا دارد از پدر عزیزم تشکر کنم، چون زحمات بسیاری برای من کشیده، پدر عزیز هیچ گاه زحمات شبانه روزی شما را که جهت بزرگ کردن فرزندان خود بوده، فراموش نکرده و نخواهم کرد و اما ای مادر مهربان زحمات شبانه روزی شما را فراموش نکرده و نخواهم کرد، چون می دانم تا چه اندازه برای من زحمت کشیده ای. امید است خداوند صبر فراوانی همچون لایق یک مادر شهید که در ایران بسیار است، عطا نماید.

پدر عزیز و مادر مهربان خواهشی که از شما دارم در شهادت فرزند خود طوری گریه نکنید که خدای نکرده دشمن شاد بشود، افتخار کنید که چنین فرزندی تحویل جامعه داده اید که در راه اسلام و میهن اسلامی جان فدایی کند و این را بدانید راهی که من رفته ام، آگاهانه انتخاب کرده و با آغوش باز پذیرفته ام و اما از برداران عزیزم، محسن، مهدی، محمود، مصیب و علی اکبر می خواهم مرا حلال نمایند و بعد از شهادت من راه مرا ادامه دهند.

از امت قهرمان و شهیدپرور تقاضا دارم امام عزیز را دعا کنند و قدر این رهبر را بدانند، چون نعمت بسیار بزرگی خداوند تبارک و تعالی به ما عطا کرده است.

خدای نکرده سست بشوید و از جنگ خسته شوید، همان گونه که رهبر عزیز فرمودند: جنگ جنگ است، عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است، وظیفه هر مسلمان این است که از عزت و شرف و دین دفاع نماید.

نصیحتی به دوستان و جوانان آینده دارم، این است که خدمت سربازی را مانند فریضه دینی خود بدانند، حتما ً نمازهای واجب را ادا نمایید و سعی کنید با جماعت بخوانید و در مراسم مذهبی و دعا شرکت نمایید و مساجد را خالی مگذارید که هر چه ما داریم، از نماز و دعاها داریم.

همان گونه که می دانید پیروزی بسیار بزرگی که نصیب سپاه اسلام شده، در اثر این دعاها و نمازهای شما امت حزب الله بوده و می باشد. در پایان عرائضم از پدر و مادرم، برادران و خواهرم از اقوام و خویشان و دوستان و آشنایان و در نهایت از شما امت همیشه در صمه تقاضای عفو و حلالیت می طلبم. خداوند کسانی که در اسلام و قرآن گام برمی دارند، قدم های آنها استوار بگردان، خدایا بازماندگان شهدا را صبر عنایت بفرما، معلولین و مجروحین را شفاء آجل و اسراء را آزاد بگردان. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار. رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته سرباز وظیفه محسن اسماعیلی 62/3/12

 

ارسال نظرات