فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی و ارزش‌ها بود.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۰۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج کوثر 7 گفت: ما ضمن ترویج فرهنگ "ما می توانیم" باید الگوی یک ایرانی وفادار و عاشق امام و رهبری را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم.

وی افزود: ما برای دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها، حفظ و حراست از این انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و در میثاق مجدد با حضرت امام(ره)، شهدا و این مکتب آماده هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب ارزش‌هاست و فرصت مناسبی است که برای بازنگری در این ارزش‌ها و آرمان‌ها ضمن معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای همه به بیان و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و خودباوری برای نسل جوان بپردازیم.

پاسدار رضایی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است برای گرامیداشت شهدای عزیز انقلاب اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز دهه فجر در پهن دشت ایران اسلامی نقشه راهی است تا از این شهیدان گرانقدر الگو گرفته و آن را در کارهای روزانه بکار گیریم.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با احیای برخی نمادها و مفاهیم دینی اقشار مختلف جامعه را برای احیای عزت و عظمت اسلام و بازگرداندن خودباوری و استقلال فکری و سیاسی  به یاری فرا خواندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخی در قرن بیستم است، گفت: جهان در انقلاب اسلامی سال ۵۷ شاهد ظهور یک جهان بینی و خیزشی با نام جمهوری اسلامی ایران بود که در حافظه تاریخی مردم ایران و جهان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات