فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: به مناسبت دهه فجر 30 عنوان برنامه در سطح شهرستان دلیجان به همت سپاه و بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۰۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شمن تبریکفرا رسیدن سی‌ونهمین بهار انقلاب گفت: انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی شگفت انگیز و بزرگ اجتماعی، نتایج بسیاری در سطح داخلی و منطقه ای و جهانی گذاشته است.

وی افزود: پیروزی این انقلاب تعجب همگان را برانگیخت، زیرا اولا مردمی بدون سلاح، رژیم دیکتاتور و مسلح پهلوی را به زیر کشیدند ثانیا قدرت‌های حامی آن به ویژه آمریکا نتوانستند مانع سقوط یکی از مهمترین متحدین خود منطقه غرب آسیا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه‌های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شد و می رود تا رعد و برق حوادث آن، سلطه استکبار را نابود کند.

سرهنگ پاسدار عسگری با تاکید بر اینکه وضعیت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی فعلی ایران اسلامی با وضعیت قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، گفت: به عنوان نمونه در عرصه علمی می توان گفت کشوری که در سال 1356 با 33 میلیون نفر جمعیت نیازمند ورود پزشک از خارج بود اکنون با جمعیتی بیش از 2 برابر پزشک مازاد هم دارد و خود به دیگر کشورها پزشک اعزام می‌کند.

وی جوانان را به مطالعه و تحقیق در مورد این پیشرفت‌ها توصیه کرد . افزود: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر به تصویر کشیدن پیشرفت‌های نظام اسلامی در این سال‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر 30 عنوان برنامه در سطح شهرستان دلیجان به همت سپاه و بسیج برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: روایت‌گری در مدارس و مساجد، نمایش صحنه‌ای شهدا، خاطره‌گویی انقلابیون بازاری، دیدار با خانواده معظم شهدا، تئاتر خیابانی و گلباران قبور مطهر شهدا و یادواره شهدای شهرستان مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر دلیجان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات