مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 11 طرح عمرانی در بخش راه سازی و شهرسازی در استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۸۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، توحید اخلاقی  در گفتگو با خبرنگاران افزود: این طرح های عمرانی شامل شش طرح در بخش راه ‌سازی و 5 پروژه در بخش شهرسازی است که برای اجرای آن ها بیش از 472 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار کرد: در این ایام 14 کیلومتر از بزرگراه اهر ـ هریس ـ تبریز با صرف 350 میلیارد ریال و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی بستان‌آباد، کلیبر و هریس به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، مدرسه مسکن مهر سراب، مسکن مهر میانه و ساختمان اداره ثبت‌احوال تبریز را از دیگرطرح های قابل ‌افتتاح در دهه فجر در استان اعلام کرد.
اخلاقی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و 200 واحد مسکن مهر نیز در استان تا پایان سال جاری تکمیل و به مالکان آن ها واگذار می شود.
وی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در نیمه نخست سال آینده در آذربایجان شرقی بسته می‌شود، گفت: در این راستا تلاش می شود 2 هزار و 100 واحد مسکن مهر دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد تا زمان موعد مذکور تکمیل و به مالکان تحویل داده شود.
اخلاقی افزود: ساختمان‌های پایگاه انتقال خون اهر با صرف 6 میلیارد و 530 میلیون ریال و ساختمان اداره تبلیغات اسلامی هریس با صرف 5 میلیارد و 920 میلیون ریال از محل اعتبارهای استانی همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.
تعهد اذربایجان شرقی در زمینه مسکن احداث 120 هزار و 920 واحد بوده که تاکنون بیش از 105 هزار و 62 واحد تحویل متقاضیان شده است،
آذربایجان شرقی دارای 14 هزار و 60 کیلومتر راه شامل 225 کیلومتر آزاد راه ، 312 کیلومتر بزرگراه ، یک هزار و 15 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 890 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 450 کیلومتر راه روستایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها