خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

وحدت و ولایتمداری دو مولفه مهم شکست توطئه های دشمنان است

امام جمعه میامی گفت: وحدت و ولایتمداری ؛ عامل اصلی غلبه بر دشمنان و شکست توطئه هایشان است.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام مصطفی صفایی پور امام جمعه شهر میامی در جلسه ستاد دهه فجر که در دفتر امام جمعه شهر میامی برگزار شد، گفت: ما در آغاز چهلمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

 وی افزود: دهه فجر امسال متفاوت است با سالهای گذشته تقارن دهه فجر با شهادت حضرت زهرا (س) که بشریت مدیون حضرت زهراست؛ اگر ما عاشورا داریم مدیون حضرت زهرا (س) هستیم  که اولا سیاه پوش کردن فضای شهر و بتوانیم روز شهادت را در ادارات شهرستان یک مجلس ذکر و روضه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه  تفاوت 2دهه فجر  امسال این است که انقلاب ما قدم به 40 سالگی می گذارد؛ گفت: باید فضا را برای حضور حداکثری مردم در روز 22 بهمن آماده کنیم.

امام جمعه میامی با بیان اینکه اقتدار نظام ما نتیجه پیروزی سالهای مبارزه با استبداد است؛تصریح کرد: ملت ایران با تقدیم هزاران شهید تحمل مشکلات و هزینه های سنگینی بابت صلابت و پایداری انقلاب پرداخت کرده است.

صفایی پور با تأکید بر اینکه مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند، گفت: نباید یک لحظه از دشمنان غافل باشیم و باید آموزه های انقلاب که همانا دشمن شناسی و بصیرت است را به  نسل های بعدی انتقال دهیم.

غلامرضا فلاحتی فرمانده سپاه ناحیه میامی نیز گفت: برای دهه فجر 97 برنامه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما امنیت مراسم ها است، افزود: توطئه های مختلفی را دشمن برای ضربه به نظام طرح ریزی کرده است که بارهبری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم تمام دسیسه های آنها نقش بر آب بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها