راه یابی فیلم کوتاه «ماهی» به جشنواره جهانی فیلم‌های کمدی آنسوی فنس استرالیا

فیلم کوتاه «ماهی» ساخته سامان حسین‌پور به بیستمین جشنواره جهانی فیلم‌های کمدی آنسوی فنس استرالیا راه یافت.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فیلم کوتاه «ماهی» ساخته سامان حسین‌پور به بیستمین جشنواره جهانی فیلم‌های کمدی آنسوی فنس استرالیا راه یافت. این فیلم داستان خانواده پیری را روایت می‌کند که با اتفاقی ناشی از کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

این فیلم که سومین ساخته حسین‌پور به‌شمار می‌رود پیش از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی را تجربه کرده و جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین فیلم از جشنواره «گات مینوت» کانادا و جایزه تقدیر ویژه داوران جشنواره فیلم «یک دقیقه‌ای رومانی» را به‌دست آورده است.

سایر عوامل تولید این فیلم کوتاه «سامان حسین‌پور» نویسنده و تدوین، «زانیار لطفی» تصویر، «زانیار طهماسبی» صدا، «ساحل محمدی» عکاس، «عدنان زندی» تولید، «آسیه مرادی زر و محمود میرزایی» بازیگران، «نوید زارع» دستیار تصویر و تهیه کنندگان آن حوزه هنری استان کردستان با حمایت شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان هستند.

جشنواره جهانی فیلم‌های کمدی آنسوی فنس استرالیا که فیلم‌های مستقل و کمدی را به نمایش می‌گذارد، با هدف تشویق فیلم‌سازان به تولید آثار کمدی و سرگرم‌کننده برگزار می‌شود.

بیستمین دوره این رویداد ۲۶ ژانویه تا ۹ مارس (۵ بهمن تا ۱۸ اسفند) برگزار می‌شود و پس از رأی‌گیری بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران جایزه می‌گیرد.

همنچنین این فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم بایامون پورتوریکو حضور دارد و همراه با سه فیلم دیگر ایران به اکران گذاشته خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ سامان حسین‌پور تاکنون شش فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی سینما کارگردانی است که بالغ بر ۳۰ جایزه ملی و بین المللی نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات