رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از میزبانی سبزوار از مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۰۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
مجید نصراله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور به میزبانی سبزوار برگزار خواهد شد اظهارداشت: این سری از مسابقات هندبال پبا عنوان جام یادواره شهدای هویزه وبا حضور ۱۲ تیم از استان‌های کشور درمورخ ۱۲ لغایت ۱۷ بهمن ماه اجرایی خواهد شد.

نصرالله زاده با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های، تهران، مازندران، اراک، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، خوزستان، بوشهر، فارس و نماینده خراسان رضوی (سبزوار) با هم به رقابت خواهند پرداخت عنوان کرد: این مسابقات در ۵ روز و به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به عنوان برگزاری این دوره از مسابقات با نام شهدای هویزه تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین اهداف برگزار این مسابقات گرامی داشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

وی با اشاره به اینکه سبزوار از قدیم الایام دارای تیم‌های صاحب نامی در عرصه هندبال کشوری بوده است تصریح کرد: در این دوره از مسابقات امیدواریم پیشکسوتان هندبال شهر بتوانند از نام و آوزه هندبال دفاع کنند.

گفتنی است؛ سبزوار از ابتدای برگزاری مسبقات هندبال دارای تیم‌هایی مدعی قهرمانی بوده که متاسفانه در سال جاری و بر اساس شرایط پیش امده سبزوار نماینده‌ای در لیگ برتر هندبال کشور نداشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها