مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در گفت‌وگو با«بسیج»:

دشمن برای نفوذ به دنبال ضعف مسئولین است

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم با بیان اینکه مگس بر روی زخم می‌نشیند، گفت: دشمن برای ایجاد رخنه و نفوذ در نظام به دنبال ضعف مسئولان است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۰۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
ستوان دوم پاسدار محمدعلی پریشان؛  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به نزدیک شدن به ایّام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت:سیره و روش و زندگی فاطه زهرا (س) باید امروزه سرلوحه و اسوه زندگی‌های امروز قرارگیرد. فاطمه زهرا (س) نشانه ایستادگی و مقاومت و صبر در بلاها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی می‌باشد و این الگوی سازنده امروز جامعه اسلامی است.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد هدف اصلی دشمن را «نفوذ در کانون‌های تصمیم‎گیر و تصمیم‌ساز» دانست و خاطرنشان کرد: مرکز سابان وابسته به اندیشکده آمریکایی بروکینگز در محور‌های ۱۶۰ صفحه‌ای مرکز سابان، راهکار‌هایی برای براندازی نرم در ایران و حمایت از مخالفان نظام لازم دانسته است که از جمله آن‌ها اغتشاش عمومی و گسترش و سپس استمرار آن تا مرحله فروپاشی نظام مشهود است.

وی تنها عامل خنثی کننده محور‌های ۱۶۰ صفحه‌ای دشمن را هوشیاری عمومی مردم معرفی کرد و افزود: مرکز سابان با بررسی سناریو‌های مختلف علیه ایران، در کنار گزینه‌های مطرح دیپلماتیک و نظامی، موضوع تغییر حکومت در ایران را از طریق کودتای مخملی، با ایجاد اغتشاش و هدایت آن توسط اپوزیسیون، تا مرحله فروپاشی و سپس حمله نظامی و اشغال کشور، در شرایط فعلی را مناسب‌ترین گزینه تشخیص داده است و آن را بهترین راه حل مشکلات آمریکا با ایران معرفی کرده که کم‌ترین هزینه را در بر دارد.

وی تاکیدکرد: آن‌ها در برنامه تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی بر روی اقتصاد و معیشت مردم نگاه و حساب ویژه‌ای بازکردند و تغییر رفتار رهبری و جامعه اسلامی را در تحریم و فشار اقتصادی مردم، می‌دانند.

پریشان با تکیه به سخنان رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمن یک هدف کوتاه مدت، یک هدف میان مدت و یک هدف بلندمدت دارد.هدف کوتاه‌مدت دشمن به هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است. هدف میان‌مدت آن‌ها مسئله‌ی اقتصاد کشور و معیشت مردم است. آن‌ها دنبال این هستند که اقتصاد ایران بایستی حرکت نکند، معیشت مردم بایستی لنگ بماند، کار و تولید باید در کشور پایین بماند، بیکاری باید به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیّت پیدا کند، مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند. این هدف دشمن است.
 
مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم اشاره داشت: دشمنان به قول خودشان اتاق‌های فکر تشکیل می‌دهند برای اینکه بتوانند این کار را در کشور ما انجام بدهند. این هدف میان‌مدّت آن‌ها است که دنبالش هستند. هدف بلند‌مدت هم، از بین بردن اصل نظام اسلامی است.
 
پریشان در ادامه افزود: دشمن در فتنه ۸۸ شکست خورد، چون بهانۀ فتنه‌اش بهانۀ باطلی بود، دشمن ضعفش را فهمید و در فتنۀ ۹۶ ضعفش را جبران کرد و بهانه حق در فتنه ایجادکرد و انگشت روی معیشت مردم گذاشت. دشمن همیشه دنبال رصدکردن خطا و ضعف مسئولین  است که از آنجا رخنه و نفوذ کند.

وی در پایان خطاب به مسئولین با تاکید بر سخنان امام خامنه‌ای گفت: مگس همیشه روی زخم می‌نشیند وقتی شما در جامعه زخمی ایجاد نکنید و اگر زخمی هم بود درصدد برطرف کردن آن برآمدید، دیگر جایی برای نفوذ دشمن و ایجاد آشوب باقی نمی‌ماند. دشمن ضعف خودش را فهمید و روی آن برنامه‌ریزی کرد، شما مسئولین هم، حال که ضعف خودتان را فهمیدید که دشمن از چه راهبردی استفاده کرد باید درصدد جبران آن ضعف برآیید تا به مملکت آسیبی وارد نشود چرا که این جایگاه شما امانتی است در دستان شما.
ارسال نظرات
پر بیننده ها