خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 119 واحد مسکن شهری و روستایی با اعتبار سه میلیارد و 610 میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۰۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با تأکید به اینکه با اجرای این برنامه‌ها در طول دهه فجر گوشه‌ای از خدمات کمیته امداد برای مردم معرفی می‌شود، بیان کرد: در دهه فجر کلاس های آموزشی با موضوع سبک زندگی، کامپیوتر و نقاشی برای مددجویان این نهاد برگزار می شود.

وی بابیان اینکه در دهه فجر برای کمک به امر ازدواج 76 نیازمند، 297 میلیون تومان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: همچنین برای 165 نفر از مددجویان نیز وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مبلغ 310 میلیون تومان اعطا می‌شود.

کلامی از پرداخت تسهیلات اشتغال به 235 مددجو خبر داد و یادآور شد: در طول دهه فجر مسئولان استان آذربایجان شرقی از 170 خانوار نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید خواهند کرد.

وی توزیع ارزاق و کالا بین 550 خانوار، برپایی 9 ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی و قرآن را از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر عنوان کرد و افزود: برگزاری هفت نمایشگاه و نیز اعزام 150 مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در دهه فجر است.

ارسال نظرات