مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائمشهر به این سه اصل اشاره وخاطرنشان کرد: وحدت،اطاعت از رهبری،حضور در صحنه انقلاب وعمل انقلابی ضامن بقای انقلاب اسلامی خواهد بود که از امام راحل برای ملت به یادگار مانده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۰۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام خلیل نژاد در گفتگویی بیان کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از اهداف وشعارهای انقلاب محقق شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر ضمن گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با طرح پرسشی گفت : آیا بعد از گذشت سی و نه سال از این پیروزی غرور آفرین به اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی دست یافتیم یا خیر؟

حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد در ادامه با تشریح اینکه لازم است بدانیم وضعیت کشور وملت ما در قبل از پیروزی انقلاب  چگونه بوده است  اظهار کرد : قبل از پیروزی انقلاب ،استقلال سیاسی،فرهنگی ونظامی در کشور نداشتیم،در بعد سیاسی بی هویت بودیم وهفتاد هزار مستشار امریکایی تصمیم گیر سیاسی کشور بودند،عزل و نصبهای مناصب سیاسی با اراده ی امریکا بود.

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه کشور ما توان وظرفیت تولیدات کشاورزی را داشت اما به وارد کننده محصولات کشاورزی خارجی شهرت پیدا کردیم وکسی حق نداشت علیه اسرائیل و آمریکا حرفی بگوید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قائم شهر اذعان کرد : امام راحل در سال42 به شاه نصیحت کرد وبر علیه اسرائیل  و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین سخنرانی مبسوطی بیان کرد که نشان از جرات وشجاعت امام داشت.

خلیل نژاد با بیان اینکه در زمان حکومت پهلوی هرگونه صدای آزادیخواهی در کشور سرکوب می شد گفت : هم اکنون تمام دنیا اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران برای اهداف بلند خود از بیگانه دستور نمی گیرد وبه خاطر استقلال طلبی ،ملت وکشور ایران مورد تحریمهای خصمانه  وظالمانه دشمنان قرارگرفته است وبا صراحت اعلام می کنیم که امروزه معادلات بین المللی بدون حضور ایران امکانپذیر نیست.

این مسئول تاکید کرد : حضور قدرتمندانه ایران در سوریه وعراق را نمی توان انکار کرد وخلیج فارس در دستان قدرتمند جمهوری اسلامی قرار دارد.

خلیل نژاد در ادامه با اشاره به اینکه ما باید در دهه فجر امسال پیمان مجدد با آرمانهای امام و شهداء ببندیم تا ارزشهای انقلاب اسلامی وآرمانهایی که ملت در سال57 به دنبال آن بودند در کشور تحقق یابد واین امر زمانی محقق می شود که اصول انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

وی در پایان به این سه اصل اشاره وخاطرنشان کرد: وحدت،اطاعت از رهبری،حضور در صحنه انقلاب وعمل انقلابی  ضامن بقای انقلاب اسلامی خواهد بود که از امام راحل برای ملت به یادگار مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها