تیم ملّی فوتبال ساحلی ایران در دوّمین روز مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در دهکده گردشگری بوشهر با نتیجه ۶ بر ۳ در مقابل تیم ملّی اوکراین به برتری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۸۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، تیم ملّی فوتبال ساحلی ایران که با ترکیبی از بازیکنان جوان در مسابقات پرشین کاپ شرکت کرده است و پنج بازیکن زیر 21 سال در تر کیب خود دارد در حالی مقابل اوکراین به برتری رسید که سال گذشته به سختی و پس از کسب نتیجه 3 - 3 در وقت قانونی، توانست در ضربات پنالتی این تیم را مغلوب کند.

فردا و در آخرین روز این رقابت‌ها آذربایجان و اوکراین از ساعت 16 به مصاف هم می‌روند و دیدار ایران و اسپانیا که قهرمان این دوره را مشخص می‌کند از ساعت 18:15 آغاز می‌شود.

در بازی نخست از دومین روز پرشین کاپ فوتبال ساحلی تیم‌های ملی اسپانیا و آذربایجان به مصاف هم رفتند.

 تیم ملی اسپانیا که روز گذشته به پیروزی پُر گل 6 بر 2 مقابل اوکراین رسیده بود، امروز هم موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر آذربایجان دست پیدا کند تا در این رقابت‌ها 6 امتیازی شود و منتظر دیدار نهایی و حساس فردا با ملی پوشان ایران باشد.

 آدریان گارسیا در دقیقه 8 گل اول اسپانیا را در مقابل دروازه خالی به ثمر رساند ولی بلافاصله در شروع مجدد بازی آذربایجان گل مساوی را توسط اورخان ممدوف زد.

لورنس گومز که روز گذشته دو گل برای اسپانیا به ثمر رسانده بود، امروز هم برابر آذربایجان این کار را انجام داد و دو بار در دقایق 22 و 24 با توپ‌گیری و همچنین شوت از میانه زمین دروازه را باز کرد تا در پرشین کاپ 4 گله شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها