عین‌الله طالبی در گفت‌و گویی با‌ اشاره به بصیرت و بیداری مردم برای مقابله با دشمنی‌دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار‌ کرد: بصیرت و بیداری مردم در مقابله با اغتشاش‌گران، تأییدی بر پایبندی آنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۶۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عین‌الله طالبی امروز در گفت‌و گویی با‌ اشاره به بصیرت و بیداری مردم برای مقابله با دشمنی‌دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار‌ کرد: بصیرت و بیداری مردم در مقابله با اغتشاش‌گران، تأییدی بر پایبندی آنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جهانی‌شدن و سلطه‌گری در اولویت نظام استکباری برای دست‌یابی به اهداف آنان، قرار‌ دارد، افزود: تغییر‌هویت ملت‌ها و دست‌یابی به اهداف مادی نظام سلطه به عنوان یک پروژه مطرح‌ است و پروژه حاکمیت هم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شد و غرب، پشتیبان آشوب‌ها در کشور‌های مختلف قرار‌ دارد تا با تغییر حکومت‌های غیر‌متحد به اهداف خود دست‌ یابد.

معاون فرماندار سوادکوه به مصادره‌ شدن رهبری در برخی انقلاب‌ها و سلطه‌پذیری آن، خاطر‌نشان کرد: عدم‌ مصادره‌شدن رهبری انقلاب اسلامی و اعلام شعار نه شرقی، نه‌غربی، جمهوری اسلامی توسط امام‌راحل و پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از ولی‌فقیه دارای ژرفای عمیقی‌است.

این مسؤول به برنامه‌ریزی دشمنان در لایه‌های اجتماعی جامعه اشاره‌کرد و افزود: جنگ‌ناعادلانه، تحریم نا‌جوانمردانه و فشار اقتصادی در 40 سال اخیر توسط دشمنان بر علیه ملت ایران تحمیل‌شد.

طالبی به اعلام شعار هفت سال‌ اخیر مقام‌ معظم‌ رهبری بر مبنای موضوع‌های اقتصادی اشاره‌کرد و با بیان لزوم اجرای برنامه‌های متنوع در دهه‌ فجر برای اقشار مختلف جامعه و برنامه‌ریزی برای حضور خبرنگاران توسط ادارات و نهاد‌هایی که طرح محوری در دهه‌ فجر‌ دارند، گفت: مردم‌ بصیر و در‌ صحنه‎ای داریم و حضور میلیونی مردم تأیید‌کننده نظام است و فتنه‌های دشمنان با بصیرت مردم به ثمر نمی‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها