خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین خبر داد:
حبیبی گفت: با پیگیری هایی که از سراسر کشور و استان قزوین صورت گرفت خوشبختانه حدود یک ماه قبل به تمام استان ها ابلاغ شد که متقاضیان حوزه گردشگری هم، برای سرمایه گذاری می توانند از تسهیلات رونق تولید استفاده نمایند
کد خبر: ۸۹۸۰۸۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص پرداخت تسهیلات به حوزه گردشگری بیان کرد: یکی از ظرفیت های بالقوه استان قزوین در حوزه گردشگری است و رویکرد استان ، در صنعت آمایش به سمت حوزه گردشگری است.
وی گفت: با توجه به موقعیت ویژه ای که در استان قزوین در حوزه گردشگری وجود دارد، متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری استان قزوین وجود دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، دولت، در بسته رونق تولید، جهت اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی برنامه ریزی های زیادی داشته و در سامانه بهین یاب امکان ثبت نام در این حوزه وجود داشت اما حوزه گردشگری و خدمات در این سامانه لحاظ نشده بود.
حبیبی افزود: با پیگیری هایی که از سراسر کشور و استان قزوین صورت گرفت خوشبختانه حدود یک ماه قبل به تمام استان ها ابلاغ شد که متقاضیان حوزه گردشگری هم، برای سرمایه گذاری می توانند از تسهیلات رونق تولید استفاده نمایند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر سامانه ثبت نام بهین یاب فعال است و کسانی که تمایل دارند می توانند در این سامانه ثبت نام کرده و از این تسهیلات استفاده نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین با اشاره به این که تعداد ثبت نام متقاضیان در این سامانه طی مدت یاد شده قابل قبول نبوده خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی این حوزه باید با اطلاع رسانی دقیق تر به خصوص از طریق رسانه ها، متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را جذب ثبت نام در این سامانه نماید تا روند پرداخت تسهیلات به این بخش مسیر مناسبتری یابد.
حبیبی یادآور شد: شرایط پرداخت تسهیلات در بحث رونق اقتصادی در تمام بخش ها از طریق سامانه بهین یاب شرایط مناسب تری یافته و به همین دلیل با توجه به ظرفیت های بالای استان، دریافت تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب سرعت بیشتری یابد و در همین راستا واحدهای گردشگری زیادی وجود دارد که می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها